Alla inlägg under mars 2007

Av Elin - 2 mars 2007 14:40

MITTIS GREJER. Åter till alla skandler på mittis. Man kanske skulle passa på att berätta om lite gamla småevents som skett på denna gudsdömda plats på jorden.Jag har åkte på Storstryk efter ett besök på mittis dåjag tidigare under kvällen vart mycket stor i korken och käften.Bland annat så sa jag åt min barndomsvän att hålla käften, rakt av.Jag har dansat som aldrig förr.Fått mina knäskålar krossade. Vart jävligt snygg och pin. Jag är helt enkelt partyprinsessan själv. Utan tvivel. Egentligen så har jag aldrig vart "halvfull" där, mest bara drölpackad. Jag kan fan inte en gnutta skogsvett, hålla mig från spriten. Här blandas det hej vilt, dricker allt man kommer över i stort sätt. Det är ju inte så att man hoppar överatt köpa cidern bara för att den smak man egenligen ville haär slut, då tar man bara ngt annat. Jag brukar köra med det fantastiska tänket "En cider/rtd" (ready to drink alt aquatini el breezer) kostartyp lika mycket som en fyra sprit så jag köper det istället. Haha, i love it. Vi kan ju även konstatera att jag aldrig blir så bacon som närjag vart på mittis heller, sickt bakis. Också vaknar man aldrig upphemma där man BÖR vakna. Man vaknar alltid på fel sida (av någon annan).Det är inte så snyggt. jag är experten på efterfester också, så länge jag vart på Söderins och fått i mig en burgare så kan jag köra påhur länge som helst, tveklöst. OM det finns ngt drickbart på efterfesten.Jag menar, ja är ju inte den som är den men öl dricker jag fan inte. De bästa efterfesterna är där man sitter och filosoferar med folk man i övrigt aldrig pratar med. De sämsta efterfesterna är när man ringer och lämnar ett "max-långt" mobilsvar.Det om något är så jävla cheezy, typiskt mig."Varför svarar du inte" också svär jag mycket. Och säger ofta skit i det eller skitsamma. Jag är en glad jävel som har efterfest-mottot; "Är man så full att man intehittar hem så kan man alltid supa lite till."Gud, ge mig styrka att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.Nu ska jag fan ut och röka.Mina utbkamrater är asnöjda att de slutar fyra idag, varför får jag stanna tillfem då? Orättvist men more paras fyr mich. :) Jävla balle, precis när jag tänktesmyga så kom det ett mail! Balls.

Av Elin - 2 mars 2007 12:29

Ett "föralltid" kommer få känslan att ebba ut. Man vill gärna vara ovis när det kommer till framtiden.Om man vet mer än att hjärtat bultar för den man håller kärså finns det risk att det inte bultar lika hårt.Jag vill inte veta vad som kommer hända, jag vill leva i nuet.Jag vill vara kär för stunden, leva i den takt jag lär.Nog för att jag är snabblärd men det betyder nog mest att jag vill att det ska hända saker runt i kring mig. Som jag sedan kanvälja och vraka mellan. Jag tror jag ska försöka hitta lite Theme songs för helgen, jag har jupyntat Patriks Ipod med 2GB singlar, la in dem en och en. Det tog sin tidmen det var det lätt värt, nu har jag en killermusicresa framför mig. Dancing with tears in my eyes känns som en vinnare på mittisgolvet på lördag.Jag ser det ju verkligen framför mig, sen Shes a maniac (Flashdance) är också ett starkt kort. Haha, jag ser även det! Jag och Annakå, shakin our asses som fan.Jag riktigt längtar efter att få vara full som tusan och dansa till allasäkiga låtar på mittis, kolla på alla snea näsben som fingrarna så gärnavill bryta till. Alla äckliga pussmunnar som klär vidriga tjejer som man så gärna vill punsha till två feta fläskläppar. Men vadå? Heey Gratis Resylane!Det skulle då vara tacksamt i övriga fall så varför inte i detta?Nu börjar det närma sig lunch, två minuter kvar. :)Jag börjar klart och enkelt att runda av detta inlägg också. Jag återkommer om min blivande kväll på mittis och fler nedvärderande tankar om andra. Beacause Im worth it! Jag återkommer! Ciao 4 now.

Av Elin - 2 mars 2007 10:25

Vacker känner sig tom idag, kanske lite vemodig och konstig.Det har vart mycket denna veckan, jag hade verkligen uppskattat en helg med Patrik, bara chillat och ätit gott. Kanske blivitlite salongs men nu ska man stressa sig igenom en dag på jobbet,stressa här innan man åker hem, stressa där för att hinna umgås medalla eftersom alla vill hänga med mig för jag är så populär!Det ska bli skönt att bli väckt klockan sju av Linus, så han kan rota igenom alla mina saker, hoppa på mig och fråga om jaghar något kinderägg till honom. Och det kommer jag ha. :)Alltså, han är världens sötaste kille, jag ska fixa lite bilder nu i helgen som jag kan lägga upp med rubriken, mobile-moments.Han är så gullig, jag började nästan gråta när jag såg mina småfilmsnuttar med honom på mobilen. Han är guld värd och så sjukt söt. Nog om hur mycket jag saknar honom, jag får ju träffa honom imorgonvid exakt den här tiden. Alltså, jag vet en som skulle dö nu när jag tänker skriva att jag lyssnar på Jedi Mind Tricks. :) Yes, you heard me. Baba, babarapababa.. Man tror ju inte att det är sanningenatt folk skickar sms mitt i natten på en jvla torsdag. Haha.Folk kan ju slänga sig i väggen, det passar sig nu när man äntligen känner sig nöjd med tillvaron. Jag har det bra nu,jag är lycklig och trivs med det jag har. Jag saknar inte ovissheten,söndagsfyllorna (kanske lite då), inte saknar jag mitt flyktiga liv.Jag brukade springa allt jag kunde, mitt snabbaste men de där satans bekymmren förföljde mig alltid och jag fattar inte hur! Jag menar hur kan de alltid veta adressen till mina tankars rogivande ensamma plats? Alltid hittar de mina fristäder. Ah, men nu känner jag miglite säkrare i någon annans lilla fristad. Det känns kalasfint. Han och jag, de två störtsa bottenskrapen, eller egentligen detsom vart över när alla andra bottenskrap valt sitt. Han är minjämnlike, han är kanonfin och jag tycker verkligen om honom.Eller han är kanske mer det jag får nöja mig med, jag ärnog ändå inte värd mer än honom, han har det jag förtjänar och jagkänner att det är totally okej. Jag vill inte ha något annat heller! Rättare sagt så skulle jag inte byta ut honom mot någon annan.Nu ljög jag, ibland så vill jag låna bort honom, speciellt när han gör "lyfta taket" movsen med händerna till BYZ - Karatefylla.Då kan nån annan få ta honom. Men annars vill jag helst ha honom för mig själv. Han är även så fet så att när han sitter i den så viker sig soffan runt honom som ett V. Haha. Jag orkar inte med mig själv, det var värre igår vill jaglova. När jag och Patrik skulle vika tvätt. Haha, fan va vistörar oss. Boooooys of suuuuuuummeeeeer. Jag skrattar så jag nästan går sönder i hans sällskap, är det inte så det ska vara?Vi har så mycket gemensamt, spirituellt sett. Vi skrattar åt samma skit och same old, same old. Vi kommer ju garanterat lessnapå varann BIG TIME, men då kan vi alltid skratta åt det. Nu har jag en liten paus, OCKSÅ KOMMER DE ETT MAIL!OCH ETT SAMTAL PRECIS NÄR JAG AVSLUTAT MAILET. Nu jävlar ska jag pausa INNAN jag lägger på luren. Haha. Det kommer mer och det vet ni. Puss så länge då.

Av Elin - 1 mars 2007 15:56

OMG, herre jesus vilken grej. Just nu så känns det inte ens som jag har tid att skriva mer än i alla jobbmappar. Jag har tagit emot två samtal och med min beguinners luck så var ena tyst i luren. Haha. Man blir likanervös första gången det är dags att svara.Men chiifen tyckte att jag skötte mig bra för att det var första samtalet. Nu undrar nivad jag gjort so far? Ja men jag har ju svarat på mail och fax och avslutat cases med den info jag redan hade. Nu är man på gång.Det känns ju kul.Jag kommer med största sannolikhet göra så att alla med nokias aktier kommer att gå back med minsten hunka. Från att ha legat plus miljoner på sina aktierså kommer de nu måsta betala hundra spänn för att jag ärså extremt värdelös på hantera ärenden. Haha, fan va hemskt.Riktigt så grovt är der inte. Just nu så vill jag att det ska ringa nån trevlig återförsäljare från mina hemtrakter och prata lite väder och vind med mig. Det vore roligt.Men reklamationsärenden och väder och vind går liksom inte hand i hand. Jag går sönder för jag fattar IKKE NORSK.Herre gud, hur svårt ska det vara att lägga ett case?Men om man inte fattar norska och allt ska göras på engelskahur fan gör man dårå? Nu slutar jag om 8 min och jag kommer få sittahela kvällen med dessa fax. End of story. Jag måste jobba.Vi ses och hörs imorgon., Då är det en ny dag.

Av Elin - 1 mars 2007 13:40

Jobb-Bloggen Continues. Denna bloggen finns framför allt för att fördriva min tid på jobbet. Så är det.Har precis satt mig till rätta efter en liten lunch/massage/rök-paus. Vi fick veta testresultatet nu inna jag gick på lunch, jag hade bara 4 fel på hela provet. Klart godkänd med andra ord. Yeah. Oh vilken go en lunch jag hade, samtalade hela lunchen (tills jag nästan svimmade i massagestolen) med AnnaKå, hon längtar tills jag kommer hem. Jag längtar också. Fan det är till helgen (imorgon). Åh va jävla kul jag ska ha. Gå på glesbygdsdisco på Mittis,vara full i fan, dricka te och samtala med AnnaKå, hämta tillhörigheter på diverse lokalisationer, pussas och gosas med Linus, umgås med Mormor favoriten massor, försöka hinna fira stora lillebror med mycket jävla mera. Jag ska ha så jävla kul. Sen så kommer jag ju självlkart sakna P-town en hel del, med allt vad det innebär men några dagar klarar jag mig utan den och dess innehåll. Det kommer ju ändå bara spelas Wow och drickas Joltcola där. Haha. Hela lägenheten kommer troligast lukta enbart svett när man kommer tillbaka också kommer det vara flott-avtryck från alla sourcream & onion chips som kommer att förtäras. Hur kan man möjligen sakna det? Jo, det är såhär va; Jag råkar gilla Zelith. Haha. Nu är det dags att fylla på kaffekoppen. Hörs i slutet på arbets dagen. Ciao så länge och välkommen att ta en titt i min fritidsblogg. www.nightlife.se/ladye Där hittar ni mycket smaskigt och djupt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards