Alla inlägg under juni 2007

Av Elin - 4 juni 2007 09:48

Måndag, kommer att bli en lång dag. Ska sitta här till jävat HALV SEX!
I detta väder, kul att tynas.


Jag har glömt min lunch hemma. Det kommer jag på nu,
när jag sitter här och kollar i väskan så tycker jag att den
ser lite väl tom ut också för att jag inte skulle märkt något
från början.. Men nee, inte jag heller, jag bara pinnar iväg jag.


Inte ett dugg stressad heller för jag klev upp klockan sju, kollade
på senaste One Tree Hill avsnittet i vilket Lucas skjuter Dan och åt
frukost. Duschade med mera. Vad är det för fel på mig?
Ä skit i det.


O snart är det torsdag, hoppas att jag får tillbaka på skatten då.
Då blir det superise, superise. :) Fy så trevligt det skulle vara.
Men dock är det lite tidigt att vara borta så länge. Spelar ingen
roll, jag offrar hellre dubbel-lön än att inte vara hemma på
aslänge. Jag stannar tills pengarna tar slut helt sonika.
Fin filosofi, leva för dagen. Chilla, umgås, ha skoj som fan!
Det låter som min melodi, finlir.


Jaha, vad har vi haft för oss i helgen då?

Jo i fredags var jag i Luleå igen, tillbaka på MakeupStore, lika tomt på alla jävla hyllor denna gången också, helt jävla sanslöst!

Man tror ju fan inte att det är sant men inte ett skit hade de utökat med! VAFAN sitter der i? De borde ju feta upp skyltar om det vore så att de skulle klappa igen, eller?
Skit samma, jag har tvingats till sägnen "Vacker utan spackel", numer
lever jag efter det.


I lördags så var det grillning som stod på schemat, men först så gick vi
på stan och strosade, var på en loppis och kikade, dock försent
för att gobitarna skulle finnas kvar. När mina fötter halvt skavts bort av
mina nya dojjor så bestämde vi oss för att gå hem och hämta lite proviant
och sen bege oss ner till Södra Hamn, det var ju prima väder ju, kunde inte
bett om bättre! Där förtärde vi cider och öl och klockan vart tre,
då begav jag mig barfota in på coop och kirrade plårres.
Som fungerade i två minuter innan de korvade upp sig.
Det fungerar bara med apotekets Schollplasters. Trust me på den!

Jaha, efter en iskall prommenad på coopgolvet så gick vi hem och drack
Jäger och cola/Sourz och Cola och svettades lite, sen gick vi bort till
Christoffer och Isabelle med tunga påsar för att steka på lite nöt och
supa i oss alkoholhaltiga drycker. Vi satt ute tills myggen började komma
och äta på oss vid tio snåret.
Vi gick då in och satte oss och avnjöt varandras sällskap, god musik och mer alkohol. Efter ett tag så kom grabbarna tillbaka från Singstar festen och satte sig och snackade crap med oss. Men då ryckte det i Issans ton-nerver, vi var tvungna att gå dit vi med. Drog av ett par tre låtar för att sen gå på Charlie´s. Där var det sån jävla kö och jag var inte sugen.. Så (för inte första gången) då vart det att BANGA krogen.

Ja ni som känner mig måste tänka att jag är knäpp, men så är inte fallet.
Det är såhär va, jag blir fan inte full! Det är något fel.
Jag kan dricka kopiösa mängder här uppe men blir fortfarande inte märkbart
full. Annat är det hemma! :)
Men skulle jag supa som jag gör hemma här uppe skulle folk tro att man var
helt offside. Men det sjuka är att jag har en supar soulmate, Sandra, hon
blir som jag, lika svinig och grisig. Hon rullade en hunka på krogen och
skulle röka den, gissa hur LITE full hon var då? Haha.


I går var det söndag, en dag i svettens tecken. Fan, så jävla seg.
Åt en glass i skuggan och sen vart den in och lägga sig och sova.
Klev upp vid halv åtta, gick ner på caounschnabb och köpte pizza fyllning.
Sen gjorde jag svingod pizza, inte undra på när man knäckt på Spybar!
Efter pizzan som förtärdes till I Robot så gick jag och sov.
Det var helgen det.


Även att mitt härliga SVINFULLA ex Andreas ringde lördagnatt..
Haha, fan så jävla töntig han är när han är full!
Han pratar som stans coolaste invadrare, eyy efter varje ord typ.
Haha, så jävla kul! Också frågade han ungefär 23 ggr "Hur är det med dig
ELIN?
" Jag svarade lika många gånger och sen så avslutade han samtalet med "Nu jiddrar Jeanette, måste dra!".
JIDDRAR?? Vem fan säger det? Haha. Så jävla White and Nerdy!

Inte att förglömma så ringde han även på Söndagförmiddag påväg hem från
"nån hora" som han spenderat natten hos, jag dömde ut honom för att han
är så töntig när han är full och sen klagade jag lite på hans vanor och berömde honom för att han tagit silver i boxning. Vilket jag inte gjorde när han sa det på natten, var min respons "I vilken viktklass gå? Flug-vikt? Fan va dåligt med Silver, sämst att inte vinna, sketna Looser!".

Hade det vart jag som ringde honom så skulle han säga så till mig, att jag var
dålig som inte vann, att någon är bättre osv, det skulle vara typiskt honom.
Han är sån, han har en stor roll i utformningen av den jag är idag.
Den synen jag har på förhållanden och mitt sätt att se på saker.
Till en början så hatade jag att han alltid sa "Det ordnar sig", jag vart galen!
Den synen kan man inte ha på allt. Man får se till att göra något åt saken
men fortfarande så kan man alltid säga, det ordnar sig. Det gör ju det!
Alltid.


Men men, han har gett mig mycket och jag kommer alltid vara tacksam.
Och inte att förglömma så är jag väldigt glad över vår kontakt idag.
Han är det enda ex jag har som jag inte vill förlora kontakten med,
han är den samme nu som han alltid vart. Han respekterar mig fortfarande,
tillskillnad från andra ex. De snackar skit, antar att de har anledning att
göra det också, men det har Andreas också men han gör inte det för att han är en lika stor fitta som jag. Respekt. Haha.


Klockan är 09,42 och jag sitter på jobbet och är kissnödig.
Lyssnar på Jamiroquai, han är bra. Feelgood Funk.
Nu vart det MIKA, LOLLIPOP. Prima bit!
Sucking to hard on you lollipop, love is gonna get you down.
Jag vet inte liksom vad jag ska skriva mer?
Jag kan säga ännu en gång att jag glömt lurren hemma, ORKA gå och hämta den?
Ne, inte alls.


Jaha, Träslaget och Efterbränningen var ju i helgen också.
Hade ni kul?
Jag hörde att det var tråkigt, men det blir väl som man gör det?
Jag hade då inte haft tråkigt, jag hade minglat som aldrig förr.
Fy fan, jag längtar hem, längtar till alla hemma. Alla som jag aldrig
träffar och alla som jag inte ens vill se. Men ändå, det är charmen
med glesbygden
. Allt skitsnack och falskspel, det roliga.
Alla hyndor och idioter som går hand i hand med vänner och familj.
I LOVE IT, i lagom mängd.

Nu avslutar jag detta. Klockan är 09,50 och jag tackar för mig.


Tjipp o dipp.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards