Alla inlägg under april 2008

Av Elin - 29 april 2008 20:05

Vet ni, jag gjorde något sjukt overkligt igår.

Kanske (i tråkbollarnas ögon) något sjukt idiotiskt också.

Men om inte Mormor säger att jag är en idiot så är det lugnt för min del.


Allt var overkligt igår men för att printa in i mitt eget huvud så dokumenterande jag flera gången idag att jag faktiskt gjort det!

Jag har tattuerat in Marcus initialer på armen.

Det är sjukt safe.


This I love.

Av Elin - 29 april 2008 19:41



Kvällen på O´learys va verkligen hur trevlig/kul som helst!

Bella sitter och frågar oss hur vi ska klara den utan att börja bråka på fyllan, vi sitter där som de två största nötterna ever och säger "Det är lugnt, vi kommer inte börja bråka!"


Det sjuka är (inte så jävla förvånande kanske) att vi bråkar mer än någonsin, tydligen. Nån "anonym" bråkar, inte jag. Jag var sur, han vart sur för att jag var sur så han lämnade mig åter igen ensam på Olles.


Sen vid 20 i 4 märkte han nog att jag fattades så det började ramla in sms.

Jag satt självklart så snällt och duktigt och ginade på krogen för att han lämnat mig.

Dessa är översatta med korrigering eftersom stavningen inte var klockren :) 


Sms nummer 1. 03.40;

Din jävla skit. Fatta hur dåligt jag mår. Din äckliga jävla slampa, var helt galet kär i dig och det visste du om. Ändå blir man behandlad som en påse skit. Hoppas det går fort och(??) utan mig.


Sms nummer 2. 04.42;

Vafan håller du på med? Jävulskt safe att det var slut nu. Jag som bara var hur kär som helst i dig jävla skit. Vet att man kanske är världens drygaste när man är packad men jag mår så jävla bra när jag är med dig. Ledsen sötnos, vill ha dig jämt.


Sms nummer 3. 05.15;

Vafan håller du på med? Jävulskt safe att det var slut nu. Jag som bara var hur kär som helst i dig jävla skit. Vet att man kanske är världens drygaste när man är packad men jag mår så jävla bra när jag är med dig. Ledsen sötnos, vill ha dig jämt.

Tur att du är världens drygaste som säger vad du tycker är fel din jävla smurf. Är galet sjukt kär i dig men du vill fan inte ens prata med mig. Får en annan att känna sig jävligt trygg. Vill inte ha någon annan än dig Sötnos men du lyssnar inte på mig utan du blir bara arg och då blir jag också arg. Tycker om dig mer än du kan ana. Synd att det slutar såhär.


Sms nummer 4. 05.50;

Men sluta spela präktig! Hade du inte varit fullast i stan ikväll kanske du hade kommit ihåg varför jag dissa dig. Du tror att du är så mycket mer när det i själva verket är du som drar igång skiten. Var riktigt jävla kär i dig ditt svin.


Till detta hör att jag skickade ETT sms tillbaka där det stod;

Du är fan dum i huvet.


Sådär kan det gå om inte haspen är på.

Dagen efter vaknade jag i "anonyms" säng med kläderna på och berättade därmed hur jävla störd i sin feta vattenskalle han var, han mådde dåligt som tusan. :) Jag älskar att spela över när jag får chansen, drog på reält för att han skulle få dåligt samvete, i själva verket kom jag bara ihåg att jag grinade och vart utslängd vid 6 på morgonen när jag väl tagit mig till honom med Taxi. Thats it typ. Lite less var man ju men som alltid var ju kvällen upplagd för KATASTROOOOOOOOOOOOOF!


Efter många om och men så gick vi ner på stan och åt sushi, M´s bästa.

Höll själv på att dö av all äcklig jävla wasabi som jag bad om att inte få...

Lägger ut en bild på den underbara "anonyma" och sushin. Mina trogna läsare kanske med lite brains kan lista ut vilken bild som föreställer vad.


Det kommer snart ännu ett chockerande inlägg.

One stupid fucker to rule them all. Elin Nordlander, nykter och intelligent.

Av Elin - 29 april 2008 19:38

... säger att jag är seg och dålig på att uppdatera så kör jag väl några inlägg nu. Det ena mer chockande än det andra, för er veklingar såklart! :D



Detta är jag och Madde efter min färgning i fredags. Succé som vanligt!

Av Elin - 25 april 2008 11:05


Idag är det fredag! :)

Klockan 12 ska magic madde ordna upp min frilla, efter det så bär det av till stan, och bejbi.


Jag ska hitta ett par byxor, så tighta att de kan ses som ett andra lager skinn. Jag har kjolen med i nödfall inför kvällen.. Helst skulle jag vilja vara naken men det går ju inte!


Olearys ikväll, spännande. :)


Nu ska jag shapa upp mig lite och dra den dagliga rundan igenom alla bloggar jag är beroende av..

Puss och gull, vi ses ikväll!



PS! Tack Helpful Guy, det är nästan så jag anar vem du är! :)

Av Elin - 24 april 2008 19:05

.. och till alla er andra nyfikna jävlar.

Mitt liv, i störtsa allmänhet är kaotiskt, det är nu jag ska i stora drag förklara för Gentzan vad som hänt sen i september...


Den där rock-snubben du vet, han säger att han vill ha mig i Götet.

Jag har kommit på att jag inte vill ha honom alls.

Så var det med den saken! :)


Efter honom kom Daniel och pinnade in i mitt liv, eller a, han fanns redan där men jag sket i skate-festen han bjöd mig på och åkte till Gävle istället och den historian har du ju redan hört..

Daniel var fin och bra, eller han är fortfarande det men jag är efterbliven (som du också redan vet) så det fuckade sig med honom också.

Jag har fortfarande ingen konkret anledning till varför men jag pallade inte trycket liksom. Ville vara min egen och köra mitt race utan att trampa någon på tårna.

Ärligt talat så hoppas jag att han kommit över mig för längesedan!

Jag var inte tillräcklig för honom, det känner jag varje gång jag tänker på honom.


Efter Danne så låg jag med en snorunge 2 ggr.

Det var inte direkt bäddat för succé, det kunde man anat från första sekunden men jag kunde inte hålla mig ifrån den där unga fräscha charmen.

Vi hade ganska kul tillsammans men efter ett tag blev nog min ironi och humor för mycket. Faktum kvarstår - han var en kid - 18 år.

Vi kunde omöjligt blivit något fast han har världens roligaste och gulligaste mamma och syster. Syrran får fan fler plus än honom ;P


Okej, det var ett tag sen nu..

Du kanske läste tidigare att jag gjorde första dejten med Marcus till stans största fiasko för honom? Men jag tyckte att det bara var kul.

Nu tycker han nog också det. Helgen efter så hånglade han med nån annan på O´learys så vi kallar det jämt nu.

Eller vi kallar det jämt tills jag gör något dumt för då övergår det "jämna" till att det faktiskt var "min tur" att bete mig som ett a-hole.

Det lär ju hända förr eller senare med tanke på hur fan jag är funtad.


Hur som f-king haver, M är bra.. Vi är sjukt liksinnade bara det att han sitter på mer intelligens än mig, även att han sitter på ett större arsle.

Du vet vad de säger va Maria?

Lika barn leka bäst! Det är nog sant, vi skrattar typ hela tiden tillsammans åt samma saker eller åt varandra.

Han får dåligt samvete när han betett sig dåligt och jag känner aldrig ångest, så på den vägen är vi också prima. haha..


Han är som jag på en sak till, 4 månaders-regeln.

Då slutar man vara kär, när det roliga är över liksom..

Sen går man vidare i sitt liv, så i augusti är jag solo igen, lagom tills

ledigheten är över.

Sen blir mitt liv tråkigt igen och det blir dags att hitta någon annan att roa sig med.


En sak skrämmer mig dock, att jag måste gifta mig med M för jag tror fan inte att jag kommer att hitta någon att ha så kul med, resten av livet.

Läskigt jag vet! Men men, man kommer inte ifrån detta faktum!


Så bejbi, nu vet du allt. De andra vet också allt.

Spela roland? Jag är inte den som är den! :)


Nu ska jag googla fram numret till den ny-öppnade pizzerian i lilla Polen.

Den väntar på dig, jag väntar på dig! Nu behöver vi aldrig mer köra olagligt, vi behöver aldrig mer åka och äta i fränsta.. Things change you know..

Poss gomman, jag saknar dig!


Av Elin - 24 april 2008 18:55

Här är vi, demonsterar hur riktigt jävla roligt det kan vara med ett Satsuma-skal. Dessutom sitter vi och är as-jätte seriösa på mattelektionen.

Känns bra att man traskar med ett konstant leende genom livets svårigheter!



Av Elin - 24 april 2008 10:47


Jag känner mig näst intill oövervinnerlig, kanske är det för att solen skiner ute eller för att skolan går så bra?

Kanske är det för att andra människor i mitt liv påverkar mig på ett mycket positivt sätt eller så är det bara så att jag förtjänar det?


Jag vill må bra, jag vill vara lycklig, jag vill känna såhär.

Jag vill svepas med i de ljumna vindarna utanför, jag vill dansa i euforin utav nyfunnen kärlek.

Jag vill aldrig att bli den jag tror att jag var förut. Jag vill vara den här Elin.

Hon som orkar, kan och vill.

Tjejen som strålar ikapp med solen, den tjej som ni önskar att ni kunde få ett uns livslust av. Hon som är total-nöjd över den person hon är.


*****


Nu är det nog med happiness, jag ska försöka sammanfatta lite av det ni missat också ska jag lägga upp lite bilder sen, jag sitter nämligen på skolan..

Har nyss klarat av ett matteprov så jag tyckte att jag kunde unna mig lite love på facebook och blogga lite..


Here it comes..

Jag har spenderat mycket av min senaste tid i sundsvall eller på skolan i ånge, jag sliter och slits mellan nytta och nöjen.

Allt går som på räls, verkligen allt. Skolan är bra, jag är bra på den. Matten är väl under all kritik men det går bättre än förväntat..

Jag är dessutom lite smått förtjust i en kille som också är prima, det går också bättre än förväntat...


Har hängt med Kicki och Katarina lite också, de båda har återvänt till Turkiet, den ena stannar längre än den andra..

Emelie är min trogne nörd, hon och jag kompletterar varandra lite hur som helst.


På fredag (imorgon!!) är det Comedy Club på O´learys, vi ska dit.

Jag, Bella, hennes Johan och Marcus.

Jag och Marcus ska gå stupfulla i mjukisbyxor, skrika och skämma ut Bella i största allmänhet. Vi har stora förhoppningar om att Johan också ska bli packad. Det lär knappast hända men det sätter inte stopp för våra innerligaste drömmar :)


På lördag är det min älskade Magnus Tingsek på Avvan, vem vill gå på avvan?

Jag vill gå dit han går, han är vacker och musikalisk. Jag älskar sånna killar, dessutom har han en bedårande dialekt och hänger med min andra kille Jason.. Kan bli farligt att dejta två kompisar samtidigt men det är inget jag inte klarar av. :)


Måste bara säga en sak till, jag måste alltid säga en sak till för den delen.


<3 Marcus Krunegård - Jag är en Vampyr.


Somnar 07 vaknar igen på natten.....

Jag är en vampyr, jag suger och spyr.

Låt mig komma in, jag vill bli din.

Hela världens hunger samlad i mig....



Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards