Alla inlägg under december 2010

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?


Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag.

Klockrent!

1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)



Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna på min Drama Queen till hund. Han slänger sig så dramatiskt efter varje liten klo. Hoppas hon inte skrämmer honom för framtida kloklipp, han är redan så rädd för de. Lillen vettni.


Nu kom Linus upp och informerade att det inte vart någon klippning av nå klor, det gick inte på stackarn. Å jag är så dålig som låtit honom få så långa klor!!

Stackars hund med så dålig matte. :(



Jamen vafan, dagen innan julafton och jag kammade hem en prima julis redan idag, vad mer kan man begära?

Annat än lycka och välgång för mina nära.


Ja juste, kommer ni ihåg inlägget om KARMA?

Det där när allt gick åt hela helvete hela jävla dagen?

Nu fick jag tillbaka. TACK OCH BOCK!


Nejmen vafan, god jul på er.


Puss hej!



Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards