Alla inlägg under juli 2007

Av Elin - 27 juli 2007 12:21


Igår så satt jag och tänkte på Nicke.
Hur jag saknar honom för att han är rolig.
Han är kul att umgås med, även om han är en
liten jävla gris.


Jag tänkte speciellt på hur jag sitter inne
med världens grej om  honom.
Här kommer hemligheten, feel free to spread the word!


En natt i slutet på förra året, alldeles innan jul så
var Nicke jätte full. Jag var ute på krogen i Sundsvall
och han var någon annanstans. Jag smsade lite med honom
och han var på Oscar. Antar att han fick napp där på
någon brutta, inte så konstigt eftersom han var så
jävulskt snygg och pin. Efter krogen så var jag med Jens
påväg bort efter storgatan, då träffade vi Nicke, han
stapplade förbi oss som en annan zombie
. Så jävla
packad fyi.


Han stannade till och satte sig med mig o Jens på en
fönsterkarm utanför Lindex. Alltså han höll på att ramla
framlänges för att han var så jävla klapp.
Anyways så skulle jag hem och Nicke skulle försöka få tag
i tjejen som han skulle spänna på. Hon bodde vid Coffee House
mumlade han fram. Okej tänkte vi, Jens gick hem till sig
och jag gick hem till mig och tänkte att jag skulle bli
tvungen att ringa Nicke för att se om han överlevt de 25 meter
han skulle gå för att komma fram till denna omtalade tjej.


När jag ringde så sa han att han inte hittade till Coffe House.
Så jag kände mitt ansvar bulta i magen, jag vart ju tvungen att
komma och hämta hem stackar så han inte skulle sova ute eller
bli våldtagen och rånad efter storgatan. När jag kom fram så stod
idioten utanför Coffe House, stället han inte hittade till.
Men ja, jag tog honom under mina omhändertagande vingar och
förde honom hem till ljuset och värmen. Det var kanske -20 ute
så inte fan var det varmt.


Vi gick och la oss, jag på soffan för Nicke taffsade så innihelvete
och han fick ta sängen, där han först la sig med kläderna på.
Det tolererade inte jag så han fick fan klä av sig om han skulle
sova i min säng. Det gjorde han och somnade på 2 sekunder.


När jag vaknade morgonen efter så tyckte jag seriöst att det
luktade skit i min lägenhet. Alltså Bajs. Jaha, jag frågade
Nicke om han kände något men det gjorde han då inte, han skämtade
och sa att det var väl han som luktade skit. Vi skrattade bort det
och jag skulle gå på toaletten.


När jag kommer in på toaletten så är det bruna fläckar fulla
jävla badrumsmattan, det var helt jävla klart BAJS! SKIT! AVFÖRING!

Jag höll på att dö och tänkte "Säg inte att han skitit på sig!!"
Jag kutade in till sovrummet och frågade Nicke om han hade bappat
i brallan och han höll på att dö, det hade han då INTE gjort.


Stanken i sovrummet var ännuvärre än badrummet. Alltså, vart kom skiten
ifrån
då om ingen av oss dumpat den i min lägenhet?

Haha, vi sitter och asgarvar och tänker så det knakar i sovrummet och
då ser jag det! MER BAJS, på mattan i sovrummet, i sängen och fan
golvet.


Så sjukt, Nicke den jävlen hade kletat skit över hela min
lägenhet! Fan så vidrigt.


Nu snackar vi om Nicke, bartender, snygg och rolig, prima kille, får
mycket tjejer, HAN har smetat bajs i min säng, på min matta, på
mitt golv.


Jag lägger ut en bild på killen också, så alla vet vem som har
markerat revir hemma hos mig i vintras.

Ni kan även få telefonnummer ifall er fetish är sånt snusk som kiss och bajs. Hör bara av er i en  kommentar! :) 


PS! Lägg märket till hans eightball på vaden, så jävla 80-tal.

Av Elin - 27 juli 2007 10:56

Stefan, killen som skulle ta med sig en pistol till en
öde-ö fast än han är lika stark som Popeye.
Han snarkar, spelar gitarr och tror på evig trohet.
Han Röker, Snusar och dricker Kaffe, KILLER BREATH!
Han är besatt av snus, han äter snus som godis och det
är hans last. Stefans bästa bok är Gummitarzan och NEJ,
han är inte 12 år. Han är en slösare som inte har en enda
homo-kompis. Han äter inte kålsoppa och ska ha en hel
hockeyfemma med ungar. Han är högerhänt men håller
gaffeln i vänster. Han har inga sommarplaner och spelar
gitarr.


Björn är den mest mobbade av alla, han är halvbakis idag.
Han använde knark en gång i tiden men han försöker växa upp
nu, hur det går vette fan! Han snusar då och då, när han
vill vara cool. Han skulle aldrig hoppa bungyjump och när
han lagar mat saltar han den, inte annars.
Han sjunger när han är ensam på sina förfester och hans stackars
polacktjej brukar tvinga honom att sola solarium.
Han bor stökigt och måste tatuera över sin sjukt fula tatuering
som han har på armen. Han är rädd för insekter om de kommer
för nära och han vill jobba som sjusovare. Han är kittlig men det
är tydligen hemligt. Han är löken själv som hellre sitter still
och trycker i sig chips i en biograf än att röra på sig.


Dennis favoritgodis är kaffe, och han äter allt.
Bajs och döda människor till exempel.
Han lyssnar på Pink Floyd och hans sommarplaner är att överta
företaget vi jobbar på. Det senaste denna Donna kläckte ur sig
var "Är det ingen här som kan göra sitt jobb?"
Till en öde-ö skulle fuckfacet ta med sig massa pengar, vad nu
han ska med det till.. Han spelar ofta Allan och hans favorit
instrument är köttflöjt
. På frågan om han gjort något olagligt
så är svaret så enkelt som "Har påven en ful mössa?" Jag tycker
påvens mössa är vacker så jag tror att Dennis är Laglydig som fan.
Enligt Dennis existerar inte kärleken men bögvänner, det har han!
Hans stjärntecken är tvilling och det kan förklara varför han pratar
med sig själv på toaletten.
Slutligen så stavar han snabbt - SNAPPT. :)


Ida är högerhänt och är det något som hon abslolut inte
äter så är det mask. Och det senaste hon sa var "Vad ska man
svara på den första frågan
?". Hon ska vara ledig nästa vecka och
fjällvandra, om hon var strandad på en öde-ö så skulle hon ta med
sig böcker. Hon har aldrig rymt hemifrån och har kanske gjort något
olagligt. Ida tändertänder och enligt henne är hennes största
svahet helhetsbilden och hon LJUGER ofta. :) (reds anm)
Hon vill vara superstark som en actionfigur och jobba som en skogs-
huggare. Hon håller också gaffeln i vänster hand, konstigt.
Hon brukar inte sola och när hon hickar så försöker hon hicka
nationalsången
. Hon är inte besatt av något alls och om någon säger
Tarzan så säger hon "Ja fan".



**


Bilder;

Ida.

Frän vänster;

Dennis - Björn - Stefan.

Av Elin - 27 juli 2007 09:35

EXPERIMENT.


Denna lista har jag gett till några speciellt utvalda
på min arbetsplats för att se om det bara är jobbet som
gör att vi kommer överens eller om vi verkligen är liksinnade
på riktigt. Vilket jag har svårt att tro.. :)



Höger- eller vänsterhänt: Höger, de vänsterhänta har ett hjärnfel.


Humör just nu: Trött och små glad.


Favoritgodis: Kryptonit, fast de lila.


Är det nåt du absolut inte äter: PALT o Koppkakor.


Kläder just nu: Ett par Lee-baggyjeans, oldschool skor från Adidas,
bylsig vit tröja.


Musik just nu: Manic Street Preachers feat Nina Persson - Your love alone..


Vad sa du senast: Jag sjöng med i låten på ipoden.


Sommarplaner: Jobba, fixa prima frilla och tatuera mig igen.


Fisk eller badkruka: Strandad val. Annars fisk.


Hur många kuddar sover du med: För många.


Favoritväder:  Sol såklart!


Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: DS med Wario (obegränsat laddat), musik och någon som kan hålla mig sällskap.


Spelar du nåt instrument: Önskar att jag spelade mer, men ytterst lite Piano.


Morgon- eller nattmänniska: Mitt i mellan, tar jag mig upp så morgon.


Sparare eller slösare: Slösare, big time!


Bästa film: Å det finns så många men ja, all skräck, nästan.


Tror du på liv på andra planeter: Tveksamt.


Har du rymt hemifrån: Nej. Aldrig.


Har du gjort något olagligt: Jo det har man väl gjort.


Har du varit i knytnävs slagsmål: Haha, japp! Har fått däng twice. :D


Har du brutit något: Ja en tå.


Har du någonsin varit olyckligt kär: Ja tyvärr, ingen lycka funnen.


Vad tänder du mest på: Axlar och Nyckelben.


Har du några homosexuella vänner: Givetvis, favorit Jonas bl.a


Tror du på mirakel: Jag vill tro på Mirakel, jag måste väl.


Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nja, kanske.


Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag har världens största jävla tålamod.


Ser du på kärleken som ett misstag: Nej, mer som en gåva.


Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två, en pojke och en flicka.


Bio eller promenad: Bägge, höstpromenader I lovet it.


Är du kittlig: Haha, som fan.


Snarkar du: Nej, det hörs knappt att jag andas när jag sover.
Katarina brukar väcka mig och fråga om jag lever.. :)


Stjärntecken: Lejon.


Rädd för insekter: Getingar och Fästingar. HATAR broms.


Största svaghet: Jag är en Fegis.


Det här är jag bra på: Att alltid vara ärlig.


Bästa bok: Starkare än Hatet ligger på toppen med Säg det inte till någon.


Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: Att alltid vara fit och

stark.


Vad vill du jobba som: Socionom, brett och bra.


Chips, morötter eller godis: Idag, inget. Annars, GLASS.


Pizza eller hamburgare: Det är som pest eller kolera.


Skriver du dagbok: Nej, jag har ju bloggen.


Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Isf var nånstans: JA!
Jag ska tatuera mig tills jag nästan går sönder, överallt.


Stökigt eller välstädat: Välstädat from time to time.


Gungar du på stolen: Nej, det fick man lära sig tidigt att man inte skulle.


Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Nej, tror inte de.


Vilken hand håller du gaffeln i: Höger.


Saltar du på maten: Alltid, det är Andreas Dahqvist-sydromet.


Gillar du att sjunga: Ja det kan man väl säga.


Anser du att du är stark: Jag är svag fysiskt och bodybuilder mentalt.


Brukar du sola: Njae, det händer men inte ofta.


Vad gör du om du får hicka: Svär.


Röker du: Ja tyvärr, ska väl sluta.


Snusar du: Det händer.


Använder du knark: Nej, det funkar inte ihop med min livsstil.


Kaffe, te eller inget: Latte, Cappuccino, Lyckliga Stunder.


Kan du gå på händer: Nej men jag kunde hjula.


Om nån säger tarzan så säger du: MEN VA?


Har du en besatthet: Nja, näe. Bloggen kanske.



***


Nu ska jag småsluska i de andras svar för att se vad vi egentligen har gemensamt, kan tänka mig att det är rökningen. :)

Nästa inlägg blir spännande. :)

Av Elin - 26 juli 2007 17:00

.. dolda budskap i kända låttexter. Denna kommer från en Kylie Minouges omåttligt populära låtar.


Vad menar hon med detta? Är det en uppmaning?


I sure hope so!

Av Elin - 26 juli 2007 14:49

Jag sköt på min lunch en stund så jag kunde chilla med
Idalajnen under 45 minuter.
Gissa om vi chillade?!

Först köpte jag cigg på småstaden,
sen gick vi på ekbergs och inhandlade fika, efter det
så letade vi sittplats men utan framgång.


Vi tänkte sätta oss i trappen men där satt en jälva lodis
så vi tyckte att vi inte passade in där riktigt.
Vi strosade vidare nedför gatan och fann "Lustgården",
det är P-towns SEXSHOP, utanför där står två ikea-pallar
som butiksägarna brukar sitta på när de röker.
Jag gick in och frågade om vi fick låna deras platser o
det fick vi gärna göra
.


Så där satt vi som två dåliga reklampelare och tryckte i oss
fett för glatta livet.

Vi drog nog in en och annan kund för vi såg så openminded-a ut.
Jag i mina indie-skor och Ida med sina piercingar.
Det trampade in diverse par o singlar där, äldre som yngre.
Sexiga och andra betydligt mindre sexiga.


Vi gick in där efter vi syndat klart den onyttiga lunchen
för att synda lite till. :)

Där fanns allt man kan tänka sig, allt. Oljor, glidmedel, dildos och
annat plastigt trams.
Det kittlade i mina ögon, jag gillar trams. Plastigt trams.


Jag lägger till en bild på lustgården tagen från mitt jobb.
Tvärs över gatan liksom. Ni kan skymta pallarna där vi satt också,
the famous spot är den svarta pallen till höger, på den var
min lilla hump placerad under vår chillout period.


Hörs sen min vän!

Av Elin - 26 juli 2007 11:40

En dag närmre mer ledighet.


Jag har vart ledig i veckan så jag har inte bloggat
något hittills. Ganska kul att ni vart in och kikat ändå.. :)
Jag gick emot mina regler här om dagen och skrev hemifrån fast än
det är emot mina principer men jag ville bara upplysa er om att
jag faktiskt levde och inte hade övergett er.

Här är jag ju igen ju! :)


Jaha, i helgen, inte ett skit. Emelie har gett mig diagnosen magkatarr
så jag vet hur jag ska bete mig. Jag håller på att gå sönder på insidan
men vafan gör det när jag kan skratta. Det hade vart värre om jag vart
förlamad.


I söndags var jag till Issan och käkade en bit äggfri tårta, som förövrigt
var den enda jag åt på hela helgen typ. Några jordgubbar fick jag
också i mig utan anmärkning.


I måndags gjorde jag i stort sätt inte heller något alls, inte i tisdags
heller, prima väder men jag hade ont i magen fortfarande så jag sov mest
hela tiden..


Men igår var det onsdag, magen känndes bättre så jag klev upp och tvättade klockan 08,00. Efter det så gick jag på Ica sekunden de öppnade och köpte freeeesha frallor, sallad o grejer och gjorde prima frukost med goa mackor och fil + nyponsoppa on the side. :)


Efter det, och efter lite tvättnig i den stekande värmen så bestämde jag mig för att gå in till stan och shoppa lös lite och avsluta min runda med att
impulstatuera mig.

Jo tjena, det gick ju som det gick!


Här är min konversation på Left Hand Tattoo i Pietå.

-"Hej, jag vill tatuera mig så fort som möjligt, gärna idag.
- Tyvärr det går inte, vi har inte tid idag.
- Men imorgon då, säger jag förhoppningsfullt.
- Nej inte då heller, vi har tid först i november.
- NOVEMBER, är det sant?
- Eeeh, ja det är sant," säger han och kollar konstigt på mig.
Jag vänder på klacken surt och går därifrån.


Dagen var ju inte slut där, jag var fortfarande nöjd, i stora drag.
Jag hade skaffat mig en outfit under tusenlappen, så jag var GRYMT
nöjd vilket som. Jag är fortfarande GRYMT nöjd.

Ett par Wrangler Jeans som jag har vart sugen på länge fanns på rea,
1 par kvar i min stl. WÖHÖE, skulle kostat tusen spänn men det var 70%(!!)
rea på dem så jag fick dem för 299, kingen!
Sen köpte jag en tröja på Gina Tricot för 25 jävla kronor. Den tröjan kan
jag torka golven med om jag vill bara för att den var så sjukt billig.
Men jag gillar den, skön löknings tröja.
Jag köpte lite accessoarer också, billigt crap sen så fyndade jag ett
par skor, väligt INDIE, prima sandaler, Blåa, röda och vita, mest röda.
Prima skor.


Minst nöjd över min dag på stan är jag över att jag inte fick komma hem
med en fet jävla gaddning på insidan överarmen. Vad hände när inte jag
fick min vilja igenom??
Dåligt.


Senare under kvällen så skulle me and my home-gaals träffas för att
käka på pdol-området. And So we did. Vi käkade tacos och myste vid trädet.

Sen så skulle jag och Issan åka karusell, jag tror inte att hon
uppskattade the ride på samma sätt som jag gjorde. :)


Issan: HÖR DU INTE HUR DEN LÅTER??
Skrek hon med världens mest missbelåtna min i trynet.
ELIN: Ä SKIT I DET!
Skrek jag tillbaka med ett världsvant flin i nyllet.

Här kommer en bild från gårdagen.



Ciao sålänge.

Av Elin - 24 juli 2007 15:17

Jag går emot mina egna principer när jag bloggar hemifrån.

Men för er som inte fattat att detta är en blogg som bara nyttjas från min arbetsplats måste jag upplysa er.  Jag är ledig tills på tors, alltså imorgon kommer inte heller bloggen uppdateras.

Men på torsdag den 26 så kommer lady.bloggagratis.se sprudla av oanständiga påhopp, fula ord och privata funderingar.

 Hopppas vi ses då!


Tills dess ska jag njuta av ledigheten.

Av Elin - 20 juli 2007 14:54



**************************************************

ALERT! ALERT! ALERT!


Pågrund av total brist av självdistans och humor så

kommer detta inlägg raderas eftersom personen på

bilden hotat med att gå till polisen. Men jag kan ju skicka

länken dit bilden finns.


KLICKA PÅ DEN FÖR ATT TA ER VIDARE!!!!!!!!!!



ALERT! ALERT! ALERT!


**************************************************
********


*** hittade en Bild på Simon!

han som sitter bredvid Björn du vet :)

använd den här i din blogg!

http://www.pixbox.se/pic_show_id11783497.html


Simon Olofsson as rambo.

 *************************************************
************


En arbetskompis, nyss fyllda 12 vart kickad ur sin
"thai-judo-boxnings-grupp" pga av att han använde sig
av sin lärdom utanför träningslokalen.

De ansåg att han inte bette sig som man bör.


Bild följer på Simons frtidssysselsättning.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards