Alla inlägg under mars 2008

Av Elin - 28 mars 2008 20:08

.. så försvinner nått.

Man får betala för allt som betyder något, sån är lagen, inget man kan fly ifrån.


Från och med nu ska jag lägga min värsta sida till, jag ska vara som andra.

Jag ska svina och bete mig som en omogen jävla fjant.

Det man ger får man också tillbaka.

En sak jag inte förstår är att om jag nu får allt det jag inte vill ha,

varför fan fungerar inte regeln så att jag får det jag vill ha?

Eftersom jag tidigar vart en livs levande ängel som bara behandlat folk med ren respekt och kärlek, varför får jag då inte det tillbaka?


Vem fan blir dumpad via sms nu för tiden?

Jo just ja, det var ju jag det. Hon som dejtade en 18åring.

Tack och adjö.

Av Elin - 28 mars 2008 14:32

Jag är så trött att jag tror jag kommer gå av på mitten snart!

Men på lördag är det annat, då beger man sig till the city. :)


DEJT. Spännande.

Av Elin - 27 mars 2008 15:55

Idag är jag sjukt irriterad på att VISSA är totalt jävla slut i luvan!


Vafan sitter det i när man särbehandlar folk, om man inte är intresserad av att kommunicera på en normal jävla nivåhelvete så kan man fan i helvete hålla sin jävla käftjävel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Åk HEM jävla fittansikte!

Av Elin - 26 mars 2008 18:03

Jag kände en sommarkänsla ett tag idag, kanske för att det är typ 200 grader på jobbet idag. Men jag klagar inte, bättre det än minus och f-king freezing!


Idag har det vart helt okej tempo på mitt tillfälliga jobb, jag har tagit med laptopen och kikat efter info till mitt mindre arbete som ska handla om famous refugees. Jag har vart att skriva om revolutionären Che. Kan bli spännande, han åkte ju Hoj! :)

Tror jag ska skriva rubriken "Motorcyklisten Guevara" på inlämningen. haha.


Nu börjar det närma sig tiden då våren kom till P-town förra året. Jag hade precis inhandlat ett par röda jeans och skulle bege mig hem för att fira på forum. Jag funderar ganska mycket på Piteå, när jag var där så längtade jag hem till tusen, nu är det tvärt om - Jag vill dit igen. Sommaren där var ju oslagbar, tjejerna där också för den delen!


Bilden är på mig från en härlig sommarkväll i Böle / P-town!

Av Elin - 26 mars 2008 13:59

Va kul att ni läser bloggen! Taxikurir är det enda rätta och det klart bästa alternativet när man saknar fyllechaffisar! :) Jag lovar (på heder och samvete) att aldrig svika er. :)


Det är Tony på bilden, fråga efter honom, han är snäll.

Bilden har publicerats i ett tidigare inlägg från 1 december 2007.

En favorit i repris med andra ord. ;)

Av Elin - 24 mars 2008 12:06

jaha, efter en mardrömsdag på bukrogen igår börjar påsken avta.

Hur skönt är inte det då? Imorgon är det back to basics. :)


Helghen har vart lugn, jag har kört bil och bråkat med Ollan.

Vi vart så ovänner att hon inte skulle åka med mig hem ens. haha. Det var kul! ;D


Idag så hoppas vi här på lugna gatan, peppar peppar.


Hörs sen vänner!
Hej hopp, gummisnopp.

Av Elin - 21 mars 2008 18:11

Det har vart och ser ut att förbli en lång fredag här på spybar i fräna.


Visste ni att långfredagen nu mer är tillägnad alla de med långa pannor?

Nästa år ska de visst döpa om dagen till "bio-duk-dagen"..




Nu är vi ännu en dag närmre den 12 April mina vänner. :)

Av Elin - 20 mars 2008 19:38

Detta är ett mysterium klart värt att tänka på..

Inte för att de gåt någon nöd på mig, mitt livs stora kärlek kommer ju till stan i april... men ändå, lite störande är det ju när man inte får som man vill................. ;)

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards