Alla inlägg under september 2007

Av Elin - 24 september 2007 21:29

För er trötta höst-själar kommer kanske den mest uppiggande låt.

Jag är så enormt kär i den här låten, den gör mig glad och lycklig.

It takes some time, in the middle of the ride, everything will be just fine, everything will be alright.

Whats NOT to love?! Hihi. Hade det inte vart för den här låten så hade jag gråtit floder av kroppsvätskor när Maria lämnade oss på Midlanda.


O en sak till, igår kollade jag på film med en hög schyssta snubbar.

Jimmie är het och snygg och snäll och SINGEL framförallt.

Han vill ha dig, och dig, och dig, och kanske dig, och dig men inte dig.


It just takes some time, little girl, in the middle of the ride, everything everything will be just fine, everything everything will be alright.

Av Elin - 24 september 2007 19:56

Jag testar möjlig klänning inför ett oktober-bröllop som jag blivit sympatibjuden på. Jag vet inte hur jag ska tacka det hela men jag håller mig bakom min Dejt så mycket jag bara kan. På längden kommer det hela att gå jättebra!

Men på vredden vette tusan. :)








Men klännigen är A - OKAY, tuff men söt som Bellas singel-syster sa.

Jag sitter hos Bella och agerar tredje hjul men ska övergå till att vara en förälskad tjej som ska titta på idol.

Hur nu det ska gå får vi se, det blir spännande om inte annat!

Hur ska hon lyckas hålla sms-fingarna borta från mobilen? Svårt....!


Anyhow, Idol nu!

Gentz! Det kommer mera.. :)

Av Elin - 19 september 2007 10:59



Det är nog så det måste bli.

Idag, just nu så är jag inte in the mood för det här. Vi tar det en annan dag.

Av Elin - 17 september 2007 17:09

... folk söker på mitt namn på google för att hitta till min blogg. JA Ä SÅ POPULÄÄÄÄR.


Micke, lilla stackars Micke, jag tänker på dig, så så mycket..

Det du går igenom nu lillhjärtat gör ont men det kommer ljusare tider.

Jag kan lova dig det, jag kan lova mycket mer än så men en sak som jag kan lova med vilken garanti som helst är att du kommer inte känna såhär hela livet.  


Det känns fortfarande lite jobbigt och tufft att Maria, min Maria har åkt och sedan ska dra ännu längre ifrån mig och familjen på casa de källrå

Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge... 

Jag längtar tills i Maj!  Då kommer Maria med solsken till mig.


Its still good to be me. Jag lägger in ett Youtube klipp också, till och för Maria.




Av Elin - 14 september 2007 14:46

... glädjs ändå åt det jag har. Its good to be me.

Jag befinner mig on the top of the line. Har aldrig kännt mig så ego som jag gör idag. Jag kan tänka på mig själv och endast mig själv. Jag behöver inte ta hänsyn till någon annan, inga pojkvänner eller sånt tjaffs.

Jag kan göra vafan jag vill, vara vaken länge, köpa cigg, gå på bolaget, sköta mig eller inte sköta mig. Jag klarar mig utmärkt helt sonika.


Det enda som känns lite pissigt är väl att man inte kan jobba och plugga samtidigt, det blir som jobbigt att vara på två ställen samtidigt och prestera dubbelt. Nog för att jag är en jävel på att prestera men ändå.


Helgen då?

Det är ju faktiskt Fredag.. Ikväll ser det ut som jag får vara med mig själv, vilket kan vara helt jävla fantastiskt.


Imorgon ska jag på Bjudning som det så fint heter.

SvettOllan har fyllt år så hon ska ha bjudning och fest på samma gång.

Först ska vi ladda med smörgåstårta, sen ska vi fylla oss själva med sprit för att senare på kvällen rulla i uppförsbackarna till bykrogen och väl där ska vi slynor hångla med små grabbarna som just börjat på Ålsta.


Jag hoppas att det där finnes någon kille med långt rött hår och fräknar.

Om det gör det så paxar jag honom redan nu.




Nej nu ska jag sätta mig och lyssna på lite Jason Mraz och tänka tillbaka på mina glans dagar. Jag ska tänka på den tiden då jag var så smal att jag kunde gå förbi en spegel på tvären utan att synas.



 Här är hon, tjejen ni alla vill vara som.


Av Elin - 13 september 2007 21:10


Maria har åkt. Jag saknar henne redan.

Det känns som jag förlorat mitt livs första kärlek. Jobbigt och tungt.

När hon kommer tillbaka efter sin solsemester så tar hon med sig solen tillbaka till nu så tomma casa de källrå för att solen skiner alltid på de goda. 

Mina ögon fylldes med tårar och det var inte med säkra steg jag lämnade henne bakom mig på Midlanda.  


I skrivande stund så är hjärtat på väg tilbaka till Helsingborg.

Sedan efter det så åker hon och hugger bambu på Australien, jag skulle nästan kunna börja paddla för att ta mig dit men ändå, jag hittar alltid något substitut för det positiva i mitt liv som försvinner. 

Nu ska vi inte gå in på de sakerna jag byter in men det byts hej vilt i mitt liv.  Och så pass analyserande ska jag inte vara så jag börjar skriva om vad det finns för grunder till det, då blir jag knäppare än jag redan är.


Beautiful is empty, Beautiful loves no-one, Beautiful is Free.



Av Elin - 12 september 2007 20:50



Ännu en dag fylld med bus och skoj.

Idag har vi allesammans tagit det väldigt lugnt. 

Vi har ätit smaklös mat och druckit för smakfyllt kaffe samt ätit bra fett i form av avocados.

Anna Maria tycker om bra fett.


Sedan så anlände Agentz till kollektivet på Casa De Källrå med sin packning. (Se bild nedan)

Jag skyndade mig att möta upp henne med kameran bara för att ni andra skulle få en glimt av hennes vrålåk. Vi kan säga att hon lever det ljuva livet. 

Hon har så mycket cash att vi myntade AnnaMarias plånka med åtskilliga kronor.


Efter hennes ankomst så skulle vi snart bege oss till Karlsro Flyers hemma-arena för att få smaka på det goda kaffet.

Nejmen skämt åsido kaffet (om man ens kan kalla det Kaffe) smakar så jävla vidrigt. När jag och Gentz kom hem så sa vi bägge samtidigt att ingen av oss fattar varför man köper det och sedan tvingar i sig det

(Se bilder nedan


How to loose an ass in a few minutes;

Man kan tacka snubben som uppfann Lee jeansen.

Jag bär ett par av dessa, lite baggy och sedan är det bara vips, puts väck!

Jag fattar nu varför Johan Andersson alltid klagade när jag hade baggy jeans på mig, det finns inget att titta på. GRYMT.

Man kan strutta omkring i dessa guldbyxor och se jävligt mystisk ut.

Iallafall jag som inte har en ladugårdsvägg till Ass. Det blir svårare för tjockisar. Haha.

(Se bild nedan


Nej nu kallar tet som vi ska dricka runt mys-bordet ikväll.



Som så många gånger förr, vi hörs och ses mina små hjärtan! 




Av Elin - 12 september 2007 17:07

Haha, om ni visste hur mycket jag skrattade igår.

Påväg till Sundsvall, i Sundsvall på biografen INNAN filmen, påväg hem från Stan, helt jävla otroligt.


Anna Maria kör på konceptet "No more Fatty" och gick därmed in stenhårt för Bion. Hon köpte godis och en varm snack-meny, jag tyckte att hon kunde ta lightdricka för att jämna ut det hela men till svar så sa hon, "Det är lungt, jag ska inte vara smal förrns i April". Haha. Sanslöst.


Vi såg Shrek den Tredje. Helt okej, lagom lång och allt. Men alltså, så jävla bra var den ju inte. Jag förväntade mig inte så mycket och vart där med inte överraskad.  Det enda som slog mig i magen gällande Shrek var att Lifehouse sångaren Jason Wade har gjort ett soundtrack till filmen. Kalas eftersom Lifehouse är något av mina favoriter.


Nu ska Jimmy betala skatten och jag ska se glad ut över att han vart så jättesnäll och köpt cigg åt mig för att jag är så jävla lökig och inte orkade gå och göra det själv. :)


Adjö och på återseende. 


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards