Alla inlägg under juni 2008

Av Elin - 20 juni 2008 16:45

Gulligaste festivalpojkvännen ever! :D

Av Elin - 20 juni 2008 15:50

Jaha, det är såhär det ska gå till..

Jag har blivit utmanad av AnnaK och Sandyy.


REGLER:

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.

Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt

ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista

av deras namn...


Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem

veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information...



1. Jag måste alltid läsa något medan jag duschar eller borstar tänderna, de skulle kunna skriva små romaner på schampooflaskorna till min stora lycka.


2. Jag är beroende av mycket men inget stillar min abstinens som böcker, självbiografier främst.



3. När jag kommer in i ett kolsvart utrymme, typ källartrappen, så blundar jag tills det att jag hittat strömbrytaren och tänt lampan.


4. Jag hatar att vara med på kort, frågan är om jag ens fastnar på bild utan att jag gör mig till. Någon form av normalt kort på mig finnes icke.


5. Alla vet ju hur det är när man går på gatuplattor, har man väl börjat trampa i dem, varannan that is, så kan man fan inte sluta.


6. Jag har en sjuklig fetisch för kommunikation, utan min dator och mobil skulle jag vara döende. 80-talist syndromet?


Nu är det min tur att utmana!

Jag utmanar Malin H, Bella och Emelie D.


Av Elin - 16 juni 2008 12:44



Nu sitter jag på Tcentralen och inväntar bättre tider, har precis bokat hemresan och snart ska vi gå och äta ngt, vart vet jag inte och jag bryr mig inte heller, jag har ju M med mig liksom, då kan jag leva på luft, så bra är han!


Jaha, hur var W.T.A.I då?

HUR JÄVLA BRA SOM HELST! Förutom regnet och den kvinnliga vakten som betedde sig som stans störtsa fitta, det borde inte få finnas kvinnliga vakter. Snacka om maktmissbrukare! Ja. Jag är också tjej men det betyder inte att jag skulle bete mig hur som helst bara för att jag kunde!


Anyways, en katastrof mindre kunde det fått vara eftersom Marcus lämnade mig ensam precis innan foo fighters skulle börja spela, men vem blir brydd? Min lilla älskling där, höll på att förstöra hela min kväll men det gick bra ändå, vi hittade varandra, sen köpte vi mat och gick till tunnelbanan för att bege oss mot hotellet.


Det kommer bilder, massor kanske? Nej men iallafall någon, kanske en naken bild på marcus som jag tog genom duschkabinen. :D


Nu ska jag pussas och reflektera över denna helg som förövrigt varit hur bra som helst, tack vare min gobit! All kärlek till honom! PUSS!

Av Elin - 10 juni 2008 19:52

.. och lång väntan är M äntligen tillbaka i stan.

Har saknat honom så läskigt mycket och jag som trodde jag skulle få ta det lugnt heeela långa veckan med honom tills att vi åker på fredag kunde glömma det.

Idag har jag jobbat, 10 - 18 och imorgon är jag ledig, torsdag jobbar man också 9 - 18 till sist är det fredag och då ska jag kocka burgare åt kidsen på dagis, sen bär det av till sthlm! :)


På lördag är det F-KING Foo Fighters, fatta hur jävla mäktigt det är då!?

Kanske hur jävla ballt som helst! Bara att få åka iväg och ha M för mig själv en hel helg räcker för mig. Med eller utan FF.

Jag ser så mycket fram emot att få vara med honom, bara han och jag!

Och en sprillans ny kamera har jag köpt också, så fan va jag ska ta bilder på honom, kanske foo fighters och lite på huvudstaden.. ;)

Jag ska föreviga den här helgen så jag kan glädjas åt hur jag kände nu och då sedan när M lämnar mig och vår son Sabertooth ensamma när han blir gammal och gubbsjuk.


Och även, M fyller år på onsdag nästa vecka... Jag ska jobba då, vilket tar emot något så fruktansvärt mycket men ändå kunde jag inte säga nej.

Jag vet inte om jag kommer att klara det men jag ska göra mitt bästa..

Det är inte direkt för pengarna jag gör det, utan bara för att det behövdes.

Kommer nog att kännas konstigt men ändå, vad ska man göra?


Nenemen, nu är det två timmar innan det bär av till stan, jag tror att jag ska ta och packa det jag ska ha med mig till sthlm och sedan hoppa in i duschen och tvätta av mig alla dagis baciller.. Sen åker jag till stan, till tvåsamheten, till min älskling. :)

Fan va jävla nördig jag är! Men jag tycker om det! :)


Puss och gull! 

Av Elin - 5 juni 2008 15:09

Tvåsamhet var kanske att ta i lite, jag är ju här och M är fortfarande borta.

För varje dag som går så går tiden långsammare, hur nu det funkar när dagarna svishar förbi... Snart är det söndag och vi har ingenstans att bo i sthlm, segast vinner.


Folk överlever ju i tunnelbanan dagarna i ända så vad säger att inte vi skulle kunna göra det liksom?

1a inte sova underst då iallafall.. :)

M får ligga i spyorna och fimparna medan jag ligger på honom och röker..

Eller så sover vi tillsammans med foo fighters, jag underst då också btw! :D


Det närmar sig foo fighters, imorgon är det en vecka kvar innan vi åker ner och insuper sommar, sol, värme, varandra, alkohol, och musik.

Jag är så sjukt nöjd bara över att få spendera tid med baby någon annanstans än sundsvall, bara grejen att komma bort är nog för mig..

Hallå asså, jag ska ju till stockhoooolme och dricka cooolaaa..


Nu ska jag sluta skriva, jag måste faktiskt plocka disk här ute på uteserveringen. JA jag sitter ute på jobbet, svettas som fan ändå.

Älska trådlöst! :)


Nu blir det saker gjorda!

Kärlek till M. Puss!

Av Elin - 4 juni 2008 16:18

Här kommer några bilder på vad som hänt sista tiden.

Jag har varit hos mormor som fyllt 65, hin fick en blomma av mig också är det en bild på mormors hus, sommar runt i kring liksom. En natt och dag som kom upp samma dag som jag lämnade in mitt sista skolarbete, maten som jag kexade upp på olearys och det jag grundade tidernas fylla med, lousianna surf turf på biteline med andra ord.


Nu ska jag skärpa till mig med bildbloggningen, har varit lite torrt på sista tiden men nu jävlar blir det ändring på det !


På återseende som vanligt, eller hur..


You know you love me, xoxo Elin.

Av Elin - 4 juni 2008 15:37



Jag sitter här, han är där.

Norr och söder, så långt emellan, närmre femtio mil.

Han är ledig och glassar i solen, jag jobbar och får andas stek os.


Jag är så långt ifrån en affär som man kan komma så därför ska min käresta leta efter kläder till mig.

Spännande eftersom han kanske inte klarar av det.. Men jag hoppas, slutar aldrig hoppas heller. Jag måste ha hopp, annars kanske jag aldrig får se ett linne av denna sort, måste ha begäret slår mig i fejjan hela tiden och jag kan inte hålla mig, kan inte vänta till min tur att få må bra.


Han är så underbar, han har det bra och jag är lycklig för hans skull, han förtjänar det bästa och om det är tid i solen utan mig så fine.

May it be. Han är värd det.


By the way så småtävlar jag och Mace om vem som ska vara brunast i sommar, det ser inte ljust ut för min del eftersom han får värsta kick starten med en ledig vecka i södra sverige medan jag är här hemma i byhåla och lapar kaffe istället för sol.

Jag älskar det faktum att det är 200 grader på jobbet och inget av värmen utstrålar UVljus, hur gärna jag än skulle vilja det..


Men men, jag ska lägga mig ute klockan 6 på morgonen och hoppas på att mamma skrapar upp mig från backen när hon kommer hem från jobbet klockan 3.. Men allt detta får vänta tills på måndag, då är det pay back time. :D



Kärlek till er alla!

Mest till mitt M.


Av Elin - 3 juni 2008 16:43

Här är jag, heter Elin, fyller 22år och är allmänt jävla pratglad.

Säger mycket men lite av värde.


Står i skrivande stund på bykrogen, i baren med laptopen under ölpumpen, kanske inte så safe men det ar typ bara där den fick plats.

Smart va?


Ä skit samma, jag har jobbat här nu i några dagar, ska jobba tills söndag.

Jag vet inte riktigt hur det känns men ag härdar ut. Har liksom inget att se fram emot mer än att få gå och lägga sig när man slutat.

Mitt M är ju snart påväg till sthlm och där ska han vara tills på söndag.

Det känns tufft men ja, han kommer ju tillbaka...


Sen är det vi som åker, han och jag! Fy fan va nice det ska bli...!

Foo fighters i all ära men HAN, M, å så underbar.

Hoppas på finväder och spritdrickning. Och framförallt pussar i överflöd på gatorna och i öltälten, gärna överallt...


 Han är bäst min kille, så lik mig att jag inte riktigt vet vad jag sa ta mig till. Vi är som samma, vi skrattar tillsammans mest hela tiden och det känns så viktigt för mig. Vi bråkar aldrig, eller jo, när vi är på fyllan men det går ju alltid över i händelsevis ömsesidig ånger/ångest.


Jag ångrar ingenting när det gäller den här saken som jag gett mig in i och om det ska vara såhär som det är nu så vill jag aldrig att det tar slut..


Förr i tiden så undrade jag "Om det är så här när man är kär när man är liten, hur blir det då när man blir kär när man är stor?"..

Jag vet inte än men jag blir större och större för varje dag och allt känns toppen, och inte är det min förtjänst!


Allt jag har att ge ger jag till dig, mentalt bejbi.


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards