Alla inlägg under juni 2010

Av Elin - 15 juni 2010 13:06

Jag tänkte att jag låter bilderna tala för sig själva.

Lisa, Simone och lillBön var här och åt bullar och lekte mus, katt eller skvader.


        



Igår fyllde Jenny 20 bast och vi vart bjudna på tårta och tårta och massa gott innan vi gick vidare på jobbet.


          



Nu ska jag snart ner på stan, sen blir jobb.

Imorgon ska jag gadda mig igen, det blir grymt hos Grim, i vanlig ordning! :)

Av Elin - 9 juni 2010 22:01

.. för att äga på Träslaget.

Det gick döbra tills vi fick möta eliten, de som var snäppet (OBS! Snäppet) bättre än oss. De som vann hela turneringen.


Vårt lag var förmodligen bakfullast av alla om man ser det till snitt också. Nämner inga namn men vissa fick man ju sparka liv i när matcherna började..


Jag har några bilder att bjuppa på!

                              


Jag passar på att tacka alla för en kalashelg och påminner Kjelle o Sara om att det är vi som bjuder igen snarast! :)


Mången tack!

Av Elin - 2 juni 2010 21:09

.. om jag inte får tömma tarmen imorgon så åker jag raka vägen till Sundsvallssjukhus imorn.


Det här håller ju inte!

Jag har ju en kille här brevid som definitivt inte har något större problem att släppa väder iaf, jag är avundsjuk på Rocky som kan fisa!!


Mormor, jag tänker på dig idag. Du som fyller år idag!

Du sa ju att jag inte bloggat på länge så jag tänker att jag slänger upp några bilder här så får du se.


Det blir kanske bättre i framtiden nu när flytten är över, ska se till att ha med mig kameran i sommar så det blir lite bilder. Det är så tråkigt att bara skriva massa.


      

Här är tre bilder från min bakdag (första dagen vi sov i lägenheten) för nu jävlar kan jag baka! I en riktig ugn!


Första bilden är mango-maräng muffins. Marängen är det fluffiga rosa. Jätte fina men så jävla söta, äckligt. De hade passat på ett barnkalas där ungarna helst äter bara socker.


Bild 2 är mockarutor på stelning och bild 3 är bröd. Jättegott bröd vart det.


  


Här är en bild som Katrina tagit på mig och Rocky när hon (och Lina) var hos mig och drack kaffe, i måndags. Det var efter de åkt som jag fick döont i magen.


Rocky är så göllig.


Nu ska jag dricka lite vatten och hoppas att det här med magen löser sig.. ;D haha. Löser sig. Även att jag "la till" ett haha, det är fan inte ett dugg roligt för det gör jääävligt ont. Som ibland när det bubblar till och gör ont innan man släpper sig, fast det går inte att släppa sig, det gör bara ont.


INTE NICE.


Men ändå, GRATTIS MORMOR på födelsedagen!



Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards