Alla inlägg under juli 2009

Av Elin - 30 juli 2009 18:52


Jag längtar tills vi flyttar bejb!

Av Elin - 24 juli 2009 15:25

... Marcus, som kommer från stan.

... Katarina som kommer från jobbet.

... Kicki som kommer hemifrån.

... Spriten som kommer med Marcus.

... En helskön kväll.

... Att förferren ska börja i spegelsalen.

.. Att solen ska klämmas fram mellan alla fula moln.


.. A ni fattar. In i dimman ba!

Av Elin - 21 juli 2009 21:35


Nu har jag kirrat en mobilblogg som jag ska försöka slänga in lite dagliga mms på. Kan bli spännanade. Eller så glömmer jag bort att den existerar.

Kan behöva påminnelser! (pik).


Here we go. (Obs! Första bilden var en testbild, det är inte jag idag, som tur är..)


Länken finnes till höger!

Av Elin - 21 juli 2009 12:13

Jag har sagt mycket men sällan något så viktigt som detta.. =)


Ni Måste med stort M lyssna på den här covern, det är ett inside tip som jag fått från hemlig men ack så viktig källa..

Äckligt fantastiskt det är med hesa röster. jag vet inte hur vidare jag gillar hennes egen singel men still.. Man kan stänga av när den börjar..  =)



Näe, nu ska jag dricka en kopp java, sen blir det till att fortsätta jobba.

Hörs hej!

Av Elin - 18 juli 2009 23:41

Just nu har jag torkat spya tillsammans med nån kille som kände sig skyldig (han tog med tjejen som spydde ner den). Det var spya i munhöjd på tapeten, i fothöjd på tapeten, från hörn till hörn (golvhöjd) inne på toaletten, det var spya brevid toaletten, såg ut som bajs, tjockt som bajs! Det var spya i handfatet, det var spya runt toalettsitsen, men INGEN spya I toaletten!!!

MEN VAAAA!?!?? !!!! !!!!!


Till detta hör att det är vanlig tapet på toaletten. KING!!! Det är även DEN ENDA toaletten som jag går på utan att få kväljningar (fram till nu alltså). Fel att spy ner den stora toaletten med kakel och klinkers!? Näe. Spy ner "min" toa. OCH sen då, försök gärna få bort lukten med min hårspray??


Näe, vad var det jag sa, 43 dagar and still counting.



Men musiken de spelar på öronbedövande decibell är bra iaf, just nu är det nothing but 90tal! Sa jag att detta är inte ett inlägg där jag klagar!? Nej just ja, det sa jag inte. Jag klagar inte, jag informerar.. =)


Is there anyone out there who can hear me, is there anyone out there who can feel mee... Is there anyone out there.... Dunka Dunka..

Im a scatman.. babobe barappapaaa ba bo be.. haha.

GUD!


Av Elin - 18 juli 2009 23:19

Fy fan, jag säger bara fyfan vad jag ska svina och bete mig som en jävla barnrumpa, stöka ner så mycket som jag möjligen bara kan. Mission possible. Nå jävulskt!!


Vi har nyss kommit tillbaka till partyprissarnas paradis - Bergsgatan 57, Sundsvall. Innan det så har vi avnjutit en reäl bakfylla, BVB och god mat ute vid M´s pärons stuga sedan en jävligt rolig film på bio, endast för att komma undan förfesten/festarna from hell, om man själv är nykter vill säga.

Hade jag stått i samma kurs som de här förpundade jävlarna så hade jag säkert haft skit kul! Men nu gör jag inte det och saker och ting blir genast mindre roliga! =)


Ska försöka sysselsätta mig här inne som en jefla nerd tills de går på krogen och då ska jag skynda mig och somna.


Nu blir det en snabbvända på bloggarna sen så ska jag titta på mitt beloved grey´s. Natti Natt.

Av Elin - 12 juli 2009 22:48

.. tjejen jag en gång såg som en bra kompis, hon som sopade det vi haft under mattan under en 10 (max) minuter lång konversation under gatufesten.


Hon som var bra, som jag tyckte att jag hade givande samtal med, som jag kände att jag förstod, gjorde mig (mig av alla människor på jorden) mållös.

Nedvärderade mig och allt det jag trodde att vi haft till minus.

Satte sig själv på en tron av självgodhet och såg ner på mig.

Något som jag aldrig förvänatat mig av denna tjej.


Nej, jag TÄNKTE skriva om henne men jag känner att jag gör inte det.

Jag tänker inte bry mig, om hon nu känner att det vi haft varit värdelöst (om än borttappat) så tänker inte jag försöka återuppliva relationen.

Hon är inte min ovän men inte längre heller min vän. Tyvärr.


Istället skriver jag om dagen jag haft idag, helgen jag spenderat med min älskling. Vi har chillat, kollat på Grey´s och Entourage, gjort sushi och bara hängt. Idag fick vi ta igen allt slappande under föregående dagar.

Vi åkte ut (efter att vi fått liv i Mattias som var mest bakis i hela världen) till Tynderö och M´s päronsstuga, de kapade trä och rev och dona och vi städade.  Det var tungt och sticktes i händerna. Jag svettades jättemycket.


Liftade med Ricki hem till Lilla P och direkt efter anländing så gick jag till Maggan och fick mig en kopp alldeles för stakt kaffe. Peking sov som en stock men jag gick in och tittade på hans söta nylle. =)


Hon är imponerande, speciellt en dag som denna. Min AnnaMaria.

Hon besitter den mest imponerande styrka mina ögon skådat.

Jag är stolt över henne, hon gör allt så bra.

Även om hon slängs i det dunkla djupa vatten som lurar ibland så simmar hon uppåt ändå, utan någon jävla flytväst.

Jag finner inte ord som kan beskriva vad hon betyder för mig,

inte bara som vän utan som allt. (Å va klyschigt det där lät..)

Men jag önskar jag kan få lite av det sans och vett hon besitter så kommer även jag bli en bra mamma.



Nu ska jag ringa M och säga att han är cool som sett Transformers 2.


TTYN.

Av Elin - 9 juli 2009 17:10

So fucking Fresh And So Clean.


Har precis kommit hem efter lgh-titt. Sjukligt nöjd.


TTYN!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards