Alla inlägg under mars 2010

Av Elin - 24 mars 2010 08:15

... min vardag nu att inte ens Gossip Girl skiljer sig tillräckligt från mitt liv. Pengarna ja och inte för att stenstan kan mätas med Manhattan men still, det finns någon naiv karaktär och en dumsnäll och... Jag skulle kunna räkna upp hur många karaktärer som helst med risk för att låta dömande.


Snart ska jag pipa iväg till Frissan, klipp o färg, det är bra för mig det!

Imorgon jobbar jag sista dagen innan jag åker hem till västra. Tandläkaren hägrar.

Vad glad han ska bli nu när jag slutat röka! :)

Mindre glad blir nog både han och jag när han upptäcker karies på messialt B6.

(Whatever)


Vi får se om Rocky får följa, i dagsläget tror jag det. Också ska vi nog bege oss ut på en prommis med M o J om vädret tillåter.

Jag ska få se Drottningen och Prinsens palats samt en ljuv framtid också, i ljungaverk. DET blir nog höjdpunkten det.


Nu måste jag ut med Rocky innan jag piper iväg.


Ha en bra dag suckers!



Av Elin - 22 mars 2010 09:02

Shit va tidigt jag är här va? Ja. Jag tänkte att jag hade bråttom idag ifall min frissa fick en lucka någonstans..

Det fick hon också, på onsdag! KING!


Jag är somsagt i Granlo nu, ska byta vatten och ge mat till Lindas pippifåglar.

Jag ska nog stjäla lite frukost till Rocky ute på balkongen också, bara lite så att han orkar gå tillbaka.



Näe, nu ska jag göra det jag kom för!

Ta hand om djuren.

Adjö lovers!

Av Elin - 20 mars 2010 11:11

Just nu sitter jag i Granlo, hemmas hos Linda vid hennes Mac. Det funkade, jag klarade att komma ut på nätet. Man tryckte på on-knappen sen ikonen för internet så var det klart!


Jag skulle nog haft en mac jag också. Det är så små och nätta knappar på den. =)

Passar mina små fingar perfekt.

Anledningen att jag ens sitter här är dels för att fåglarna ska få chansen att höra på äkta kvitter då jag kör norsk kareoke med min iphone OCH för att Mamma ska plocka upp mig och tröttRocky här då de passerar.


Jag tänkte i godan ro att jag skulle slå på lite av Lindas kaffe och chilla medan jag väntar men när jag satt på kaffet så ser jag att hon slängt mjölken som fanns här i torsdags. Förståndigt av henne men inte av mig, jag skulle kollat det först!

SOM TUR ÄR har hon en jättefin röd termos brevid perkan så jag kan med lätthet avnjuta hennes jättegoda kaffe hemma och ta med mig termosen tillbaka nästa gång pippifåglarna är hungriga och Rocky är sugen på att ta ut sig totalt på världens längsta promenad - ever!



Sa jag att jag fått en fast anställning på If, efter 6 månader på prov?

Har jag också berättat att det går bra för mig på jobbet? Att jag faktiskt vet vad jag pratar om, plus att jag skaffat lite pondus och inte längre låter som en rädd mus när Arne, Djursholm, ringer och ska försäkra sin 75 plans villa och sin 5 miljoners båt. Har jag sagt det??


Nu är mamma här, got to go.

Ha en härlig lördags folks!

Av Elin - 13 mars 2010 11:22

Jag är på BRA HUMÖR idag vilket är Nice!

Av Elin - 10 mars 2010 15:17

 Jag och Jesper.

  Dennis Sendelbach - signatur face.

    Tomas, Mats och jag.

    Jag, Jossan och Jesper.

Tomas.

   Mats, Jossan, Jesper oxh Sofie.

   Andreas, Dennis, Andreas, Johanna, Andreas, Petter och Beas Lugg.

   Jesper, Bea, Sofie och Andreas.

   Möte.

 Johanna, Lisa och Jenny.

   Danne o Jag.

   Förkrök- Jag, Jossan, Sofie och Jenny.

  Jenny, Jossan och Sofie.

  Jennys fina shot!

   Helgen som var innan den som nyss passerat. Sandra, Jag och Jossan.

  Sandra, Malin och Jossan.



Nu till det tråkiga....

        


Huga vad missnöjd jag har varit den senaste veckan alltså!

Första bilden är compact-living på hög nivå. Vi bor i sängen på övervåningen, det går som inte att vistas på nedre plan, alls.

Rocky posar på bild 2, han placerades strategiskt för att vi skulle kunna ge ett hum om hur stooor stegen är. Nej, jag ljuger. Stegen är stor men Rocky knatar omkring där ovetande om hur mycket otur han dragit på sig under den där stegen MEST för att han vill slicka i sig betongsmulorna. Har sagt att han blir hård i magen och får stelt skägg men han bryr sig inte.

Tredje bilden är Rocky-compact-living. I Marcus träningsväska, mums!


Detta scenario har påverkat mina alkoholvanor markant. Jag har varit full 2 helger i rad, detta hör INTE till vanligheterna men det var IF´s vinterspel första helgen och helgen som nyss paserat så var det p-möte uppföljt av middag på oscar. På oscar finns det sprit. Jag drack den.


Så här har helgerna sett ut, minus arbetsförlust och enorma bakfyllor.


Håll till godo mina vänner!



Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards