Alla inlägg under januari 2008

Av Elin - 29 januari 2008 21:06


Ja så här kan det gå om inte haspen är på!


Det är så roligt att se vafan folk söker på när de kommer till min blogg, här om dagen så stod det "elin nordlander fränsta suger kuk youtube" vilket jag fann oerhört roligt. Vafan, ofta de skulle hitta något sådant på youtube med de sökorden!?!?!
JAG BOR I LJUNGAVERK era jävla miffon!


Helt slut är jag, trött i kroppen och frusen.

Jag vill inte ens veta hur kallt det är ute eftersom jag ska promenera hem från slottet av hesa röster och förkylning.. Borde väl dragit för länge sedan men det vart inte så. Retuscheringen tog längre tid än väntat, tyvärr.


Heeey, förresten! Jag vet inte hur många av er som såg Outsiders igår men det handlade om Pony-Girls. De som gillar BDSM men vill ta det steget längre, sätter på sig själva eller sin partner träns och hela baletten och låtsats vara hästar. "Jag kom när min man red på min rygg." Jomen TJENA ATT DU GJORDE! Om det var så lätt skulle jag ha killar på ryggen hela tiden, nu är det mest jag som ligger på ryggen för att komma.

Hur som haver så testade jag detta med hästar idag, här kommer tillhörande bild.. VARNING UTFÄRDAS, stark bild nedan.





Jag som Pony-Girl.

Av Elin - 29 januari 2008 15:53

Jag fick ett samtal nyss! :)

Fan va jävla kul, fantastiskt roligt med Bröllop!!

 









Han: Vad ska du göra sista Maj?


Jag: Ööhhh, jag vet inte?


Han: Ska du sjunga för mig?


Jag: Jaa, vadårå?


Han: Jag ska gifta mig lite tänkte jag...


Jag: Men GUD, va kul! Ja det är klart jag kan sjunga för dig!


Han: Ja men va bra, jag vet inte vad det blir för låt än men det märks.


Jag: Vad får jag för det då? Får jag vara full??


Han: Ja men inte när du sjunger.. Haha..





Hahaha, men gud va roligt! Jag är glad nu.. Dags att ta lyckan och piska mig själv till mer svenska retuchering!

Av Elin - 27 januari 2008 21:52

.. med tanke på hur många besökare jag har varje dag så borde det ramla in tusen gånger fler kommentarer än vad som finns nu. Skamligt, det är vad det är! Ryck upp er!


Jag sitter och avnjuter en kopp varm chocklad och ser sluttampen av coyote ugly, pinsam film..  Snart är det Cold Case på kanal 5, jag ska ge det en chans ikväll tänkte jag. Efter det är det criminal minds som enligt rykten ska vara värre, smaskigare och bättre än C.S.I, jag som verkligen gillar csi.. Jag undrar vad som händer med Sarah Sidle och miniatyr mördaren, i sommras så såg jag sista avsnittet av säs 7, undrar om de kommit fler i the big US? Ska kolla upp det, spännande när sista programmet var stans värsta cliffhanger!


Oj ojoj då, tight om tid nu eftersom jag ska blixtra förbi mina tidsfördrivsbloggar.

Ciao Bellas!

Av Elin - 25 januari 2008 23:47

Fatta att det här är den mest oväntade RE-maken ever.

Haha, HON ÄR BÄST!

Av Elin - 25 januari 2008 23:46

Haha, re-make. Kolla in munnen på den här killen!

Av Elin - 25 januari 2008 23:44

HAHAHAHAHA, det finns fan inte ord för hur roligt det här är, och alla jävla parodier som finns.. Haha. Jag lägger upp 2 till ovanför och ni MÅSTE KOLLA!!

Av Elin - 25 januari 2008 13:45

Min hemstad är så liten att...

...sjukhuset kallas "Grill och Vårdcentral".

...man fick bredda vägen för att måla dit mittstrecket.

...brandkåren använder vattenpistoler istället för brandslang.

...du är tvungen att boka en tid för att kunna stå på parkeringsplatsen.

...vägarna kan med lätthet saltas med ett vanligt saltkar.

...under boxningsmatcherna får de kämpande sitta i samma hörn.

...Kalle i nionde klass hade både det bästa och det sämsta betyget.

...kommunfullmäktige är samtidigt polischef och gatsopare.

...det finns ingen byfåne, alla invånarna turas om.

...den lokala byhoran är oskuld.

Av Elin - 24 januari 2008 15:10


Här är brushan, brollan, lillebror Jocke.

Jag var och hälsade på honom i Härnösand igår, han ser ut att ha det riktigt bra. Vi åt hamburgare och jag fick träffa personalen som jobbade på elevboendet och hans kollektiv-kamrater. Thomas känner man ju sedan innan och den andra tjejen satt mest och kollade på tv. Det var kul att se hur bra personalen var och det kändes riktigt bra att Jocke är där han är, inget konstigt alls. I annat fall kanske jag hade lillebror-nappat honom hem därifrån men det kändes bra att lämna honom. Han kommer ju ändå hem varje helg. Inte fan går det nån nöd på den ungen, de hittar på saker hela tiden så jag tror inte att han får en endaste tråkig stund. Det finns ju ett badhus där uppe liksom. :D


Nu ska jag snart få äta kyckling, fan va gott det ska bli. Senare ska jag åka bort till Malin och snacka lite skit med henne medan Daniel har "fiske-afton" i hans casa. ETTA DRA FORT SOM FAN! haha.

 Guuud vad vi (jag) har städat idag, jag är helt färdig. Ska bli så gott med mat och jag är så nöjd att Daniel ska gå på ica själv.. :) Jag orkar inte följa med.


Nu ska jag ladda mobilen med musik som jag inte kommer att lyssna på..

Sen så ska jag få maaaaat, maaaaaat. Fettigt men still, livsnödvändigt.


Och vet ni? Jag åt gulan på ägget idag, det var löskokt och smakade som hos mormor då man var liten. Nostalgi-gott.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards