Direktlänk till inlägg 19 november 2009

Utmaningar i livet.

Av Elin - 19 november 2009 20:46

Kopiera detta till din blogg,
Utmana 5 personer och berätta det för dem, samt personen som utmanat dig. (WTF!!?)
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn
som svar (förutom på fråga 1).

1. Vad heter du: Elin
2. Ett ord på fyra bokstäver: Elev
3. Flicknamn: Elsa
4. Pojknamn: Elvis
5. Yrke: Ekonom

6. Färg: Extremt Rosa
7. Klädesplagg: En tröja ;D
8. Mat: Enbärsris-rökt rådjursfilé.
9. Sak i badrummet: Eltandborste
10. Plats/stad: Ekvatorn
11. En orsak att vara sen: En man kidnappade mig.
12. Något man skriker: E´ru bränd elle?
13. Film: Ensam Hemma
14. Något man dricker: Espresso
15. Band: Eurythmics
16. Djur: Ekorre
17. Gatunamn: Erosvägen
18. Bil: Evo
19. Sång: Endless Love (Linoel Richie)

Det var svårt såhär på kvällskvisten!


Jag skiter i reglerna och utmanar KickiMalin Trädblad och Jennie W.

 
 
Lina

Lina

25 november 2009 11:31

Hej, och tack för din storsinthet! Och ser du vad sanslöst effektiv jag har varit nu? Till skillnad från DIG! Åhhh du måste gosas jättemycket med Sixten från mig (trots att han skriker), och visa bilder och sådant. Inte säkert på att Cilla tänker på det (småbarnsföräldrar) och jag vill ju att han ska känna igen mig när jag kommer hem på semester någon gång och kidnappar honom. Ps. Trots krypen och ormarna så borde du komma och hälsa på. Passa på nu, du har ju fri guide och allt! :)Ta hand om dig du med ser fram emot uppdateringarna :) Puss puss!

http://linapinas.blogg.se

 
Jenny

Jenny

27 november 2009 12:15

Dax å uppdatera nu tycker jag :P

http://jen81.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 februari 2011 22:35


.. latsidan! Oj vad det hänt och inte hänt sedan sist. "Inte hänt" är kanske en tolkningsfråga också, med en negativ underton. Men ja, orka lalla på? Nepp! Vi tar ne som he kom tycke ja! Ingen brådska alls.. Jag är ju ung, ett tag till! hö...

Av Elin - 9 januari 2011 20:13

  Hon känner vinden efter ryggraden, frosten biter och hon springer för att rädda sitt liv.   Hon vill inte veta, hon vill inte höra. Hon vill inte tro att det är sant. 1,5 år har känslan funnits för någon annan. Tjejen har ödslat sekunder,...

Av Elin - 5 januari 2011 23:53

Jag kör en liten resume som alla andra också gjort i brist på annat.       1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Japp! Jag köpte mig en alldeles egen lägenhet. :)2. Höll du några av dina nyårslöften?Njae, jag minns inte om jag gav...

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?   Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag. Klockrent! 1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)     Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna ...

Av Elin - 29 november 2010 21:43

  En fjäril här, en fjäril där, lite sömnbrist och positivitet har väl ingen dött av?   När du hör det här ljudet *pling* vet du att det är dags att vända blad.         *PLING* ...

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards