Direktlänk till inlägg 20 mars 2010

Misslyckanden på rad.

Av Elin - 20 mars 2010 11:11

Just nu sitter jag i Granlo, hemmas hos Linda vid hennes Mac. Det funkade, jag klarade att komma ut på nätet. Man tryckte på on-knappen sen ikonen för internet så var det klart!


Jag skulle nog haft en mac jag också. Det är så små och nätta knappar på den. =)

Passar mina små fingar perfekt.

Anledningen att jag ens sitter här är dels för att fåglarna ska få chansen att höra på äkta kvitter då jag kör norsk kareoke med min iphone OCH för att Mamma ska plocka upp mig och tröttRocky här då de passerar.


Jag tänkte i godan ro att jag skulle slå på lite av Lindas kaffe och chilla medan jag väntar men när jag satt på kaffet så ser jag att hon slängt mjölken som fanns här i torsdags. Förståndigt av henne men inte av mig, jag skulle kollat det först!

SOM TUR ÄR har hon en jättefin röd termos brevid perkan så jag kan med lätthet avnjuta hennes jättegoda kaffe hemma och ta med mig termosen tillbaka nästa gång pippifåglarna är hungriga och Rocky är sugen på att ta ut sig totalt på världens längsta promenad - ever!



Sa jag att jag fått en fast anställning på If, efter 6 månader på prov?

Har jag också berättat att det går bra för mig på jobbet? Att jag faktiskt vet vad jag pratar om, plus att jag skaffat lite pondus och inte längre låter som en rädd mus när Arne, Djursholm, ringer och ska försäkra sin 75 plans villa och sin 5 miljoners båt. Har jag sagt det??


Nu är mamma här, got to go.

Ha en härlig lördags folks!

 
 
Jenny

Jenny

20 mars 2010 15:32

Härligt Elin, Härligt!! :)

http://jen81.blogg.se

 
Ingen bild

tina

24 mars 2010 08:59

Aha, det var därför du hade med dig en sån gullig liten termos...jag trodde att du satte dig i nån park eller nåt och fikade då du var ute med Rocky.

 
Linda&Ebba

Linda&Ebba

1 april 2010 07:57

Sötaste Elin!
Om du sagt nåt så hade jag inte slängt bort mjölken! Men tanken på en illaluktande kyl efter 11 dagars resande var inte så lockande =P
Klart du ska ha en Mac!

http://www.hundenebba.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 februari 2011 22:35


.. latsidan! Oj vad det hänt och inte hänt sedan sist. "Inte hänt" är kanske en tolkningsfråga också, med en negativ underton. Men ja, orka lalla på? Nepp! Vi tar ne som he kom tycke ja! Ingen brådska alls.. Jag är ju ung, ett tag till! hö...

Av Elin - 9 januari 2011 20:13

  Hon känner vinden efter ryggraden, frosten biter och hon springer för att rädda sitt liv.   Hon vill inte veta, hon vill inte höra. Hon vill inte tro att det är sant. 1,5 år har känslan funnits för någon annan. Tjejen har ödslat sekunder,...

Av Elin - 5 januari 2011 23:53

Jag kör en liten resume som alla andra också gjort i brist på annat.       1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Japp! Jag köpte mig en alldeles egen lägenhet. :)2. Höll du några av dina nyårslöften?Njae, jag minns inte om jag gav...

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?   Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag. Klockrent! 1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)     Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna ...

Av Elin - 29 november 2010 21:43

  En fjäril här, en fjäril där, lite sömnbrist och positivitet har väl ingen dött av?   När du hör det här ljudet *pling* vet du att det är dags att vända blad.         *PLING* ...

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards