Direktlänk till inlägg 24 april 2008

And then the hero came along...

Av Elin - 24 april 2008 10:47


Jag känner mig näst intill oövervinnerlig, kanske är det för att solen skiner ute eller för att skolan går så bra?

Kanske är det för att andra människor i mitt liv påverkar mig på ett mycket positivt sätt eller så är det bara så att jag förtjänar det?


Jag vill må bra, jag vill vara lycklig, jag vill känna såhär.

Jag vill svepas med i de ljumna vindarna utanför, jag vill dansa i euforin utav nyfunnen kärlek.

Jag vill aldrig att bli den jag tror att jag var förut. Jag vill vara den här Elin.

Hon som orkar, kan och vill.

Tjejen som strålar ikapp med solen, den tjej som ni önskar att ni kunde få ett uns livslust av. Hon som är total-nöjd över den person hon är.


*****


Nu är det nog med happiness, jag ska försöka sammanfatta lite av det ni missat också ska jag lägga upp lite bilder sen, jag sitter nämligen på skolan..

Har nyss klarat av ett matteprov så jag tyckte att jag kunde unna mig lite love på facebook och blogga lite..


Here it comes..

Jag har spenderat mycket av min senaste tid i sundsvall eller på skolan i ånge, jag sliter och slits mellan nytta och nöjen.

Allt går som på räls, verkligen allt. Skolan är bra, jag är bra på den. Matten är väl under all kritik men det går bättre än förväntat..

Jag är dessutom lite smått förtjust i en kille som också är prima, det går också bättre än förväntat...


Har hängt med Kicki och Katarina lite också, de båda har återvänt till Turkiet, den ena stannar längre än den andra..

Emelie är min trogne nörd, hon och jag kompletterar varandra lite hur som helst.


På fredag (imorgon!!) är det Comedy Club på O´learys, vi ska dit.

Jag, Bella, hennes Johan och Marcus.

Jag och Marcus ska gå stupfulla i mjukisbyxor, skrika och skämma ut Bella i största allmänhet. Vi har stora förhoppningar om att Johan också ska bli packad. Det lär knappast hända men det sätter inte stopp för våra innerligaste drömmar :)


På lördag är det min älskade Magnus Tingsek på Avvan, vem vill gå på avvan?

Jag vill gå dit han går, han är vacker och musikalisk. Jag älskar sånna killar, dessutom har han en bedårande dialekt och hänger med min andra kille Jason.. Kan bli farligt att dejta två kompisar samtidigt men det är inget jag inte klarar av. :)


Måste bara säga en sak till, jag måste alltid säga en sak till för den delen.


<3 Marcus Krunegård - Jag är en Vampyr.


Somnar 07 vaknar igen på natten.....

Jag är en vampyr, jag suger och spyr.

Låt mig komma in, jag vill bli din.

Hela världens hunger samlad i mig....



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 februari 2011 22:35


.. latsidan! Oj vad det hänt och inte hänt sedan sist. "Inte hänt" är kanske en tolkningsfråga också, med en negativ underton. Men ja, orka lalla på? Nepp! Vi tar ne som he kom tycke ja! Ingen brådska alls.. Jag är ju ung, ett tag till! hö...

Av Elin - 9 januari 2011 20:13

  Hon känner vinden efter ryggraden, frosten biter och hon springer för att rädda sitt liv.   Hon vill inte veta, hon vill inte höra. Hon vill inte tro att det är sant. 1,5 år har känslan funnits för någon annan. Tjejen har ödslat sekunder,...

Av Elin - 5 januari 2011 23:53

Jag kör en liten resume som alla andra också gjort i brist på annat.       1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Japp! Jag köpte mig en alldeles egen lägenhet. :)2. Höll du några av dina nyårslöften?Njae, jag minns inte om jag gav...

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?   Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag. Klockrent! 1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)     Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna ...

Av Elin - 29 november 2010 21:43

  En fjäril här, en fjäril där, lite sömnbrist och positivitet har väl ingen dött av?   När du hör det här ljudet *pling* vet du att det är dags att vända blad.         *PLING* ...

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards