Alla inlägg den 5 december 2009

Av Elin - 5 december 2009 09:57


1. Jag har insett att min senaste kyss – smakade alkohol eller grisöra beroende på vem som gav den!
2. Jag lyssnar på- Jennys pladder och Joels svar.
3. Jag pratar- med Jenny och Joel samt radom folks som ringer hit.
4. Jag älskar/tycker om- Marcus, så klart vår lilla valp också.
5. Min bästa vän är- också min sambo.
6. Min första riktiga kyss- fick jag av min väns oskuldstagare i Ytterhogdal på fotbollscup!
7. Jag avskyr när folk frågar – dumma frågor!
8. Kärlek är – att få dela livet med någon.
9. Någonstans, tänker någon på – om de ska överleva denna dag.
10. Jag kommer alltid att – vara tacksam över de personer finns som finns runt mig.
11. Jag är hemligt förälskad i – Joaquin Phoenix (fast han kanske är harmynt)
12. Sist jag grät var- Oj, jag minns inte. Jag är allmänt glad nu för tiden.
13. Min mobiltelefon är- en samsung som lever lite av sitt eget liv.
14. När jag vaknar på morgonen- så är det med pussar/grymtningar som antyder nödläge.
15. Innan jag går och lägger mig – borstar jag tänderna, smörjer min tattuering och avnjuter någon serie eller liknande.
16. Just nu tänker jag på- hur kvällen kommer att se ut.
17. Bebisar- är så underhållande, mestadels ur en fin synvinkel, när de är ny skitna/ätna. ;)
18. Idag har jag- inte hunnit så mycket ännu, ätit yoghurt på jobbet där jag befinner mig nu.
19. I kväll ska jag – bli underhållen/underhålla Malin Fröberg samt Rocky.
20. I morgon kommer jag- pyssla/tvätta i min lägenhet med Bella.
21. Jag vill verkligen- sova, är sjukt jävla jätte trött.
22. Just nu känner jag att- den här dagen får öka i tempo så jag kommer hem någongång!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards