Alla inlägg den 19 december 2009

Av Elin - 19 december 2009 15:55

Goder afton både herre och fru.

Jag har precis shapeát upp mig här på handikapptoaletten, slängt på mig en lilametallic klänning och satt i örhängena. Nu är man fit for fight på kilklack!


Isjävlablåkallt är det ute också, kul med klänning. Tur jag har en varm och tjock jacka!!


En timme kvar tills jag slutar jobba för ikväll, då blir det mingel på jobbet med fördring och skitsnack och sen tar taxi oss upp på Norra Berget där vi ska förtära både det ena och det andra, mest det andra.

Jag känner mig redan lite småtrött. Klev liksom upp sju idag, duschade, gjorde mig i ordning halvt, gick till jobbet, jobbar, minglar, julbordar och krogar till sist.

Kan bli mycket för en liten piga som mig. Hujedamig! Ä hä bli nog fint.


Dennis tyckte att han var tvungen att gå hem och byta om när han såg mig och Joel, Joel han är stilig i kavva han! =)


Näe, sista rycket under de här 50 minuterna är kanske inte för mycket begärt?

Har iaf kamreann med ikväll. Det betyder bloggning med bilder for once!



Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards