Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Elin - 7 juni 2009 13:19


Nu var det ett tag sedan sist, känns inte som jag sviker er så enormt ändå, jag är ju ute och visar att jag lever istället för att skriva att jag gör det här.


Vad har hänt sedan sist nu då?

Så mycket att det kommer bli tight att få ner allt här, jag lär ju glömma minst hälften! Minst!


Jag har;

- Spelat kubb i gissjö.

- Ätit Pizza 4 ggr på 4 dagar förra veckan.

- Hängt med F, M, K o T på byn. Det har varit nice.

- Jobbat och Jobbat.

- Förra helgen var jag på Oscar.

- Ätit Sushi.


Men herre gud, jag kommer inte på vad jag gjort och inte.

Men denna veckan som varit så har jag jobbat, hela långa veckan.

Mormor har fyllt år, på samma dag som min gamla flamma från högstadiet.

Jag har försökt sett The Grudge 3 tre kvällar och misslyckats.

Jag har sett Snövit i elljusspåret!


I helgen har det inte hänt så mycket och det är jag glad för.

I fredags jobbade jag till 14, sen hängde jag med K hos Liset en timme innan tåget til stan gick. Väl där hann jag inte mer än byta strumpor och skor så skulle jag åka ut till Janne o Mari som bjuppade på fredagssällskap och middag eftersom Marcus var på p-party.

Vid 23 så åkte jag och Mari ut till Bergeforsen och hjälpte nötterna att städa lokalen.  Jag skjutsade hem henne, plockade upp Malin o Jenny för de skulle åka med in till stan.

Lade mig och skulle försöka se 50 first dates men ja, somnade väl på två röda som alla andra kvällar den här veckan. (Har fått kämpa för att hålla mig vaken längre än till 22.)


Igår tog vi det lilla lugna hela dagen, såg fotbollen på kvällskvisten och åt lite varma mackor. Det var mumma och mysigt.


Idag är Mackan och städar med forbollslaget, jag har gett mig på de 2 första avsnitten av Grey´s. =) Hör och HÄPNA!

Vi ska väl inte göra allt för mycket idag heller, Marcus lyckas konstigt nog tvätta OCH vara i birsta på samma gång, vet inte hur han klarar det men ja, det går tydligen!? =P


Imorgon har pojkan match, vet ännu inte vilka de spelar mot men den ska man väl se. Jag tror den här veckan kommer gå i rasande takt, eller jag hoppas det för på torsdag är det Malins student och på fredag ska jag jobba. =) Jag gillar verkligen att vara på B.Byn, märks det?

Det är ungefär VÄRLDENS bästa personal där. (I snitt.)


Näe, nu har jag skrivit lite. Och ja, jag vet att Tei har fyllt år, tro inte att jag missat det! ;)



Vi hörs av i framtiden.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards