Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Elin - 13 januari 2010 13:53


Its been seven houers and fifteen days since you took..

Näe men det har väl gått några dagar sedan jag skrev sist, det går inte att hymla med det. OM det gick så hade jag ljugit och sagt att det är ni som är blinda för jag har då skrivit hela tiden!


Vad har hänt då?


Jag har haft besök, en vuxen ung hundrädd dam med en kusin och en moster..

De fikade, matade och bytte blöjor.


Såhär såg det ut när de unga damen och min lilla skräphund skulle vara med på samma kort. (Lägg märke till händer på damen).

  


Efter deras besök kom juletid -frid på besök och jag åkte hem till mamma.

Sammanfattning:


Tack mamma, hittills har jag gjort potatisgratäng och majonäs med pepparrotssenap.


Det nya året firades in med Bella och hennes madre.

Det var trevligt och efterrätten var to die for. VARFÖR tar jag inte bara mina fingrar ur och gör den själv? Varje kväll? =D


Senaste eventet var syskonträff med representanter. 

Jessica (som jag inte såg gå på toaletten en endaste gång under hela kvällen?!) representerades av Björn, Jennie av Pierre (som förövrigt gav en geografilektion om Mellansels exakta whereabouts - som INGEN bad om) Jennie W representerade sig själv bra nog och Jocke fick Marcus blodiga kött. Jag och Marcus, ja vi var där vi å.

Middag på stekhuset och eftersnack på Allstar.

Hur trevligt som helst, maten skulle jag helst velat äta på söndagen då jag hade ett bakis sug efter ALL mat utom den jag hade med mig på jobbet.


Pratade med Ollan igår. Tråkigt med ca 20 graders värme? Nej.

Hon vart så glad att jag ringde, sånt är ju kul.


Så vad händer?

Jobb.

28/1 - Snipp snapp snut så åkte Rockys bollar ut.

2/2 Sleeve nummer två införskaffas på sundsvallstattoo studio. GOT TO LOVE THAT!!


Sen vet jag inte?


Jo, Jennie ska bjuda på torr fläskfilé sa hon.

Det ser jag fram emot.

Också ska Fia komma ner, nån jävla gång.




Jag har pysslat massa också, uppdaterat mormors klocka bland annat.

Mormors Klocka 2.0

    


Sen har jag pysslat lite mer också men vad det vart förblir en hemlighet ett tag till.


Nu ska jag KANSKE, kanske hitta på något att äta. Annars ligger ju donken alldeles för bekvämt nära.


Hej på ett tag!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards