Alla inlägg den 8 december 2007

Av Elin - 8 december 2007 17:18

Här är Tei Wanja Häggström, hon är vad man kallar ett av de exempel på transexualitet. Detta är när man upptäcker att man har fel kön, det stämmer inte överrens med hur man känner i själen. Hon är nu helt återställd men som ung så fick hon för sig att hon skulle varit kille. Nu när hon utvecklat större pattar än mig så förstår jag att hon är nöjd med sin lilla yppiga flickkropp.


Hon är liten men tuff och lillgammal för sin ålder. Det är med stolthet jag säger att hon förmodligen aldrig kommer bli den fjortis jag var.


Nu ska jag avnjuta hennes sällskap med godis och film, en riktig helkväll med andra ord.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards