Alla inlägg under juni 2008

Av Elin - 2 juni 2008 16:18



Det känns så nice att Kate Ryan har gjort en låt där hon sjunger mitt namn heeeela tiden.. :D


Jag är på bykrogen och surfar trådlöst. Känns nice att kunna göra det.

Viktigt för mig iallafall!


Nu ska jag kämpa på dessa fyra återstående timmar av denna arbetsdag sen ska jag pina skodan till stan och pussas med M innan han åker till sthlm och lämnar mig ofrivillig singel till ödet, nationaldagen, träslaget och efterbränningen. Spännande för honom.

Spännande för mig med tanke på att han har hela jävla huvudstaden att ta för sig av medan jag har ånge.. Hårfin skillnad där.


Jag är så nöjd med min löjligt kära pojkvän så att hälften varit nog!


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards