Direktlänk till inlägg 10 juni 2008

Efter en lång vecka..

Av Elin - 10 juni 2008 19:52

.. och lång väntan är M äntligen tillbaka i stan.

Har saknat honom så läskigt mycket och jag som trodde jag skulle få ta det lugnt heeela långa veckan med honom tills att vi åker på fredag kunde glömma det.

Idag har jag jobbat, 10 - 18 och imorgon är jag ledig, torsdag jobbar man också 9 - 18 till sist är det fredag och då ska jag kocka burgare åt kidsen på dagis, sen bär det av till sthlm! :)


På lördag är det F-KING Foo Fighters, fatta hur jävla mäktigt det är då!?

Kanske hur jävla ballt som helst! Bara att få åka iväg och ha M för mig själv en hel helg räcker för mig. Med eller utan FF.

Jag ser så mycket fram emot att få vara med honom, bara han och jag!

Och en sprillans ny kamera har jag köpt också, så fan va jag ska ta bilder på honom, kanske foo fighters och lite på huvudstaden.. ;)

Jag ska föreviga den här helgen så jag kan glädjas åt hur jag kände nu och då sedan när M lämnar mig och vår son Sabertooth ensamma när han blir gammal och gubbsjuk.


Och även, M fyller år på onsdag nästa vecka... Jag ska jobba då, vilket tar emot något så fruktansvärt mycket men ändå kunde jag inte säga nej.

Jag vet inte om jag kommer att klara det men jag ska göra mitt bästa..

Det är inte direkt för pengarna jag gör det, utan bara för att det behövdes.

Kommer nog att kännas konstigt men ändå, vad ska man göra?


Nenemen, nu är det två timmar innan det bär av till stan, jag tror att jag ska ta och packa det jag ska ha med mig till sthlm och sedan hoppa in i duschen och tvätta av mig alla dagis baciller.. Sen åker jag till stan, till tvåsamheten, till min älskling. :)

Fan va jävla nördig jag är! Men jag tycker om det! :)


Puss och gull! 

 
 
Ingen bild

Leevi

16 juni 2008 10:28

Men elin.. vart är ditt humör har du bara gått och blivit kär nu.. ! :D

Rappheten i käften försvann? ;) Kul att det går bra för dig nån gång också.. Ha det gott! Så ses vi kanske en dag i vimlet!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 februari 2011 22:35


.. latsidan! Oj vad det hänt och inte hänt sedan sist. "Inte hänt" är kanske en tolkningsfråga också, med en negativ underton. Men ja, orka lalla på? Nepp! Vi tar ne som he kom tycke ja! Ingen brådska alls.. Jag är ju ung, ett tag till! hö...

Av Elin - 9 januari 2011 20:13

  Hon känner vinden efter ryggraden, frosten biter och hon springer för att rädda sitt liv.   Hon vill inte veta, hon vill inte höra. Hon vill inte tro att det är sant. 1,5 år har känslan funnits för någon annan. Tjejen har ödslat sekunder,...

Av Elin - 5 januari 2011 23:53

Jag kör en liten resume som alla andra också gjort i brist på annat.       1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Japp! Jag köpte mig en alldeles egen lägenhet. :)2. Höll du några av dina nyårslöften?Njae, jag minns inte om jag gav...

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?   Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag. Klockrent! 1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)     Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna ...

Av Elin - 29 november 2010 21:43

  En fjäril här, en fjäril där, lite sömnbrist och positivitet har väl ingen dött av?   När du hör det här ljudet *pling* vet du att det är dags att vända blad.         *PLING* ...

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards