Direktlänk till inlägg 10 juni 2009

Love is my drug, is my medicin.

Av Elin - 10 juni 2009 12:22


Ibland glömmer jag bort att även jag är en person utan dig.

Jag förstår inte hur jag har kunnat gömma mig själv i lyckan?


Tvåsamheten är underbar, helt fantastisk men sen då?

Just nu är jag ingen förutom din, svag men ändå stark.


Jag älskar dig, du älskar mig men vem var det jag var nu igen?

Jag har blivit formad, motvilligt men ändå frivilligt.


Här ska hittas tillbaka till den tjejen du såg mig som för 1½ år sedan.

Jag ska hitta henne och visa det du glömt att jag var.

Visa vem du föll för, visa mig själv vem jag är. Vem jag vill vara.


Den tjejen som vann dig och ditt hjärta.


Jag älskar dig älskling.

 
 
Ingen bild

M

10 juni 2009 13:23

Du är bra mysig du sötnos ;)

 
Ingen bild

Fattiglappen

10 juni 2009 23:16

Jag tycker om dig hur du än är :) Fast nu var det kanske inte mig du skrev om? ;) Puss på dig!

 
Bella

Bella

17 juni 2009 09:26

Men guuuuud, uppdatera bloggen nån gång då! ;)

http://bellasliv.blogg.se

 
tina

tina

19 juni 2009 10:37

Tjena, ha nu en riktigt bra midsommar trots att det inte är så särskilt fint väder. Kram.

http://finnsta.blogspot.com

 
Ingen bild

Jenny

21 juni 2009 19:53

för dåligt med uppdatering här elin!! skärpning ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 februari 2011 22:35


.. latsidan! Oj vad det hänt och inte hänt sedan sist. "Inte hänt" är kanske en tolkningsfråga också, med en negativ underton. Men ja, orka lalla på? Nepp! Vi tar ne som he kom tycke ja! Ingen brådska alls.. Jag är ju ung, ett tag till! hö...

Av Elin - 9 januari 2011 20:13

  Hon känner vinden efter ryggraden, frosten biter och hon springer för att rädda sitt liv.   Hon vill inte veta, hon vill inte höra. Hon vill inte tro att det är sant. 1,5 år har känslan funnits för någon annan. Tjejen har ödslat sekunder,...

Av Elin - 5 januari 2011 23:53

Jag kör en liten resume som alla andra också gjort i brist på annat.       1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Japp! Jag köpte mig en alldeles egen lägenhet. :)2. Höll du några av dina nyårslöften?Njae, jag minns inte om jag gav...

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?   Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag. Klockrent! 1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)     Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna ...

Av Elin - 29 november 2010 21:43

  En fjäril här, en fjäril där, lite sömnbrist och positivitet har väl ingen dött av?   När du hör det här ljudet *pling* vet du att det är dags att vända blad.         *PLING* ...

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards