Alla inlägg den 10 april 2009

Av Elin - 10 april 2009 16:52

.. jag tror det är första gången jag är med om en mer tråkig än kul fredag.

Alla är hemma på byn och myser på i solen, själv sitter jag uppe hos Mattias och Empa och lyssnar när nördarna spelar fifa, känns lagom kul. Empa har just gjort en smörgåstårta, sjukt inspirerande. Jag vill också göra en sån..

Det får bli nästa veckas bestyr.. Eller nått.


Jag förmodar att alla ska på mittis ikväll, men vad vore väl en bal på slottet? =D haha. Jag har ändå inte råd, är mest bara glad över middagen som väntar imorgon hos svärpärona! Ska bli sjukt nice att slippa laga maten för omväxlingens skull. Dessutom väntas finväder och jag har 10 cider att lapa i mig. Känns som de också kan vänta.. Men ja, jag vet inte.


 Hurrni, six feet under, ska det va nått de?

Har raderat 43 GB CSI från hårddisken så nu måste ngt annat ses på!


Undrar om det blir parmesankyckling för oss sen, kanske vore nått de?

Ska nog gå ner till M´s crib och ta fram kycklingen nu.


Jaja, har delat med mig lite nu, så ingen kan klaga.. =)

Av Elin - 10 april 2009 12:26

Tack alla som önskat glad påsk!

Detsamma gäller för er mina vänner :)


Idag skiner solen på alla Anglare, gud vilken tur med vädret de har! Verkligen. Är inte ett dugg avis. haha. jo.

Ikväll är det mittis också, hemvändning, funderar på om man ska vända hem ändå, men jag tror inte det. Men kanske.


Marcus gick upp Matte och Empa nyss, han ska väcka Mattias för vi ska kunna gå ut i finvädret. Nu ska jag klä på mig, kan ju inte gå ut med trosor och Marcus munktröja. Det klär sig inte till mina skor. =D haha


Nejmen gla pårre på er då fans!



Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards