Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

Lägesrapport - operation hundstympning.

Av Elin - 29 januari 2010 23:23


Rocky är piggelin - utan bollar men pigg - i en tratt han inte trivs i - men pigg!

Vi lämnade honom 8 på morgonen, klockan 13 ringde dem och sa att jag fick hämta honom när vi ville för han var så pigg. De sa åt honom på kliniken att han skulle vara dåsig och sova men han hade inga planer på det.

Gladast i världen vart han när jag kom och hämtade honom också.


Natten till idag så sov han inge vidare, inte jag heller för den delen.

Men idag har han varit piggare än för sitt eget bästa. Ätit och druckit bra, velat busa (fast vi busar inte med han) och varit ute i parken i vanlig ordning.

Jag tror inte han fattar att han ska ha ont. Men men, det är väl bra så länge han inte har det.


Vi har tagit bort tejpen över stygnen idag också, det gjorde ont det. Rocky skällde lite på oss och grinade lite mindre sen var det över.

Jag svettades för jag vart nervös men M hjälpte till och de båda var så duktiga!


  


Bilden är lånad och självklart är det inte Rocky. Vore konstigt om de plockade ut pungkulorna genom benet. :D




Just nu har vi precis kollat på Fringe och Supernatural.

Ska antagligen gå upp och lägga oss och kolla på en film i sängen innan vi ska somna. Lär bli komedin med Vince Vaughn och Malin Åkerman. Den verkar bra!


Hoppas mamma kommer imorgon så jag får åka till Birsta och handla. Börjar bli jobbigt att springa på hemköp flera ggr i veckan. Det är inte så ekonomiskt heller!



På tal om ekonomiskt, fyndade en väska idag 1/2priset på 1/2priset 62 spänn för en grå sketafräsch väska. :)


Nu ska jag ut med Rocky sen natta.

So long suckers!!



 
 
Jennifer och Linnéa / Sweetnothing

Jennifer och Linnéa / Sweetnothing

31 januari 2010 12:37

svar: Åh, tack så himla mycket!
kramar från ett riktigt kallt härnösand!

http://sweetnothing.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 februari 2011 22:35


.. latsidan! Oj vad det hänt och inte hänt sedan sist. "Inte hänt" är kanske en tolkningsfråga också, med en negativ underton. Men ja, orka lalla på? Nepp! Vi tar ne som he kom tycke ja! Ingen brådska alls.. Jag är ju ung, ett tag till! hö...

Av Elin - 9 januari 2011 20:13

  Hon känner vinden efter ryggraden, frosten biter och hon springer för att rädda sitt liv.   Hon vill inte veta, hon vill inte höra. Hon vill inte tro att det är sant. 1,5 år har känslan funnits för någon annan. Tjejen har ödslat sekunder,...

Av Elin - 5 januari 2011 23:53

Jag kör en liten resume som alla andra också gjort i brist på annat.       1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Japp! Jag köpte mig en alldeles egen lägenhet. :)2. Höll du några av dina nyårslöften?Njae, jag minns inte om jag gav...

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?   Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag. Klockrent! 1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)     Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna ...

Av Elin - 29 november 2010 21:43

  En fjäril här, en fjäril där, lite sömnbrist och positivitet har väl ingen dött av?   När du hör det här ljudet *pling* vet du att det är dags att vända blad.         *PLING* ...

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards