Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Elin - 10 oktober 2007 11:12

Haning By A Moment - Lifehouse.


I'm falling even more in love with you,
Letting go of all I've held on to,
I'm standing here until you make me move,
I'm hanging by a moment here with you.

I'm living for the only thing I know,
I'm running and not quite sure where to go,
And I don't know what I'm diving into,
Just hanging by a moment here with you.


Livet är lite sämre än perfekt.

Telefonen är full av sådana sms man aldrig vill radera,

lyckan känns oändlig, närheten är oslagbar och känslan i magen

säger mig så mycket.


Hur skulle jag någonsin kunna leva i din närhet utan att bli berörd?

Du gör mig hel och jag avgudar den person du gör mig till.

Jag älskar att vara mig när du är i min närhet.

Jag tycker om dig och det faktum att du gör mig lycklig.

Det känns fantastiskt att du är vad jag saknat och att jag äntligen

hittat dig.

Hur kan jag säga något negativt om det vi har?

Abstinensen som slingrar sig efter ryggraden när vi inte är

tillsammans är näst intill outhärdlig.

Du matchar mitt inre, du är allt jag behöver och du är underbar.



Kärlek och Frid.








Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards