Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Elin - 15 oktober 2007 21:16


Fast det var mest jag som söp.
Svinpackad i Skövde, eller mer påväg att bli svinpackad.

Vid fotots tagande var jag nog i prima form, straxt innan jag skulle

spåra ur lite lätt i kanten.


Idag är det måndag, starten på ännu en vecka närmre den kalla vintern.

Kyligt är det när man inte är nära Daniel också, det är han som är värmen, personifierad. Vem fan vill åka till Asien och dricka smutsigt vatten när man kan få värme och äckligt Sundsvallsvatten i skönsmon?


Känns bra att jag har fullt upp nu när jag är hemma så länge.

Tis, alltså imorgon för er arbetlösadagblinda proppar, så ska jag inte göra mer än att lyssna på Dirty Dancing skivan och gå på promenad.

Onsdag så ska jag på skolan och vara vettigare än vettigast!

Torsdag ska jag vara favoritelev hos Micke på körskolan mellan mina pass

på SpyBar.

Fredag klockan 07,00 bär det av till Ösd, halkbana! Weehooo, roligt.

Sen när man landar i Fränsta igen så blir det till att njuta av uppmärksamheten på Bykrogen igen. Samma lika på lördag och söndag.

Sen kommer ännu en vecka som för oss närmre kylan.


ONSDAG den 24 så ska jag till Sundsvall igen. Jag ska njuta av Klungan!

Mammas nya Kille gänget ska få mig att föryngras, eller leva längre.

Valfritt det där, snyggare kommer jag att bli i varje fall.


Nu är det dags att låta kärleken få veta att han är offentlig.

Puss och Kram



ps, sorry Jessica, det ska bli ändring nu några dagar framöver!




Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards