Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Elin - 16 oktober 2007 20:36

Het jävla diskussion?

Jag minns inte vad den handlade om, jag minns inte heller när Daniel lyfte mig från hotellrumms golvet till sängen.


Ur en msn konversation:

Daniel säger:

ja... fick ju gå med dig runt hela stan för att äntligen överyga dig att det var mig du skulle hem med :)


Denna bild är alltså tagen några timmar innan allt kaos framstod.


Av Elin - 16 oktober 2007 15:49


 PAXAD.






Av Elin - 16 oktober 2007 15:43

Lyckliga Dagar Seglar Förbi.

Av Elin - 16 oktober 2007 15:21

Man tror inte att det är sant när folk (Fredrik Harrysson) som låg bakom den omtalade och baktalade sidan cyberax.mine.nu har kvar massa gamla bilder från fester förr i världen.


De två nedanför är på mig och massa folk.



Bilden överst är från en av många fester på Ede-Skola utanför Viskan.

Där har man haft mycket kul. Hembränt till försäljning och dj´s med sköna 14-tis tunes. Man dasade, låg i det blöta gräset och hånglade och sypdde bakom bilar. Oftast så var det någon ruta som gick sönder och folk var otrogna mot varandra. Givetvis så vart det alltid slagsmål, Viskan/Stöde mot Fränsta. Tjejer som Killar. Derby Fights!


Den här  bilden är från en fest som TOTALURARTADE i Viken (andra sidan ljungan från Fränsta sett). Jag var väl 16 kanske, full och glad. Folket bakom kan man urskilja om man sätter manken till, min 3männing Therese står där bak iallafall. :) Festen slutade med elaka föräldrar som vart tvungna att hämta oss eftersom polis och ambulans fick komma efter ett knivslagsmål.

Hembränt och blod i hela jävla huset, på majoritetens kläder, väggar och oslipade trägolv.




Av Elin - 16 oktober 2007 14:37


Sitter på Casa De Källrå i the Royal Chair of Highness.


Nu när jag är ensam här så riktigt känner jag hur jag saknar Maria. Zingo och Wilma mötte mig i dörren, överlyckliga men sedan slog det mig, Maria Agentz hade vetat vart deras mat fanns. Nu fick de bara vatten.

Fattigt men sant.


Det känns skönt att vara hemma igen, solen skiner och vädret är varmt.

Jag har saker att göra och behöver inte känna mig sysslolös.


Imorgon ska jag spendera tid på skolan och sedan åka till fränsta för att bosätta mig hos Ollan tills på söndag.

Kan bli kul att bli väckt mitt i nätterna med frågan "Lever du".. haha.


Klockan är kvart i 3, hade det här vart för månad sen så hade jag druckit kaffe, snusat och svurit över coverbandsgitarrister tillsammans med Gentzan framför Lifehouse på youtube.

NU sitter jag ensam, dricker Kronans smultronsaft, snusar inte, lyssnar på East 17 - stay another day och svär inte över en endaste liten individ.

Det enda som är samma lika är att jag sitter på samma plats och irriterar mig på att Zingo gnäller.  

Det ligger en dosa General nere på köksbordet, jag undrar om jag ska låta den föra mig lite tillbaka i tiden. Tillbaka till det ljuva jag upplevde tillsammans med Gentz på veckodagarna när Maggan skötte sitt.

Ska jag verkligen stoppa en sån snus i min mun? Det är fan gränsfall, hur gott det än skulle vara. (Vi pratar om portionssnus så ni vet

Jag gört, kommer snart!  


Där satt den. :)

Nu ska jag kika runt lite och sen se om Maggan tänkte ta och komma hem någon gång. Kanske ska lura med henne på en promenad eller dyl.

Jag känner för naturen idag. Konstigt nog va? Vilken konstig hjärna jag har ibland.


End of story, day of glory. 



 Me in a tube, ME-Tube. ProvrörsElla.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards