Alla inlägg under december 2007

Av Elin - 3 december 2007 18:46

När man är såhär gullig på fredagen så vet man vad som kommer att sägas på lördagsförmidda´n (om man över huvudtaget vaknar till liv) - JAG SKA ALDRIG MER DRICKA. Det roligaste är att man säger det på allvar, som att man aldrig menat det tidigare.


På bilden kan ni skymta Micke Grip i bakgrunden, han hade den stora turen att få träffa mig i fredags på O´learys i Sundsvall. Det är så fint att få träffa sina barndomsvänner och "catcha up" allt man missat sen man sågs sist. Vad han än sa så minns jag inte ett skit. Känns fint.


Bevisligen så borde jag inte få beställa baccardi på krogen, det är fan farligt att dricka rom, livets dryck är inte så bra för mig som den smakar.

Vi bowlade hur som helst i fredags, tjejen med vita jeans (som kan misstas för proffs) är jag. Jag ledde hela skiten tills jag blev för full.

Det roliga är ändå att även om alla gick om mig poängmässigt så var jag lika dryg som om jag hade legat på topp. DET mina vänner är min ENDA dåliga sida. Haha.


Nu ska jag fortsätta mitt skolarbete, fingararna blöder och jag har 3dje gradens brännskador i knät efter laptopen, men jag grinar inte.

Nu kör vi! Tjo lovers!


Av Elin - 3 december 2007 17:12

... slutar fruktansvärt amatörmässigt med total blykepsfylla.

Sista bilden har Jennifer tagit, det är en av de bilder jag faktiskt lyckas sitta kvar på stolen inne på olearys.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards