Alla inlägg den 10 maj 2007

Av Elin - 10 maj 2007 14:37


Ondskan och hatet som finns inom mig tillhör dig.
En vacker dag, när molnen är svarta och blixtarna
kastas ner i backen som spjut så ska du få allt tillbaka.

Du kan suga i dig orden igen och be om ursäkt
men spar de krafterna för den energi du får av alla fettopizzor
och chokladkakor kommer att behövas när du ska försöka läka ditt
ansikte tillbaka till igenkännedom.

Du kanske inte behöver vara så snygg egentligen heller, ingen ser dig
när du springer omkring med din skurmopp, för det är ju det du gör.
Ingen sanning alls, ingen jurist, ingen makeup-artist, ingenting som
du säger att du är. Inget eget företag i Miami, ingen anorexia, ingen
bulimi
, ingenting. Inte är du gravid heller, inte har du fyllt badkar med
blod, du lyckas inte med någonting i ditt liv så därför ljuger du
för att framstå som något du inte är.


Vi kan summera ditt liv och din tillvaro; Pinsam.


Den ilska som du framkallat hos mig kommer att komma
adresserat som ett brev på posten.
Det sägs ju att man behandlar andra som man vill bli behandlad
själv, allt dåligt du gör, alla lögner du kastar ur dig som
att de var "ingenting" och alla påhitt som du haft för dig, ALLA
de saker du gjort för din egen vinnings-skull har förstört och rivit
upp sår för många andra. Jag har lärt mig att skita i vad du säger,
nu tycker jag bara att det är underhållande tills det handlar om
något som rör mig.

Om du någonsin vågar ljuga om mig igen så kommer
jag söka upp dig och se till att du aldrig kan öppna munnen igen.
Du vet att jag menar allvar och JAG vet att du är så jävla rädd för
mig
så det är därför du ljuger om mig hela jävla tiden.

Om hur jag har förstört ditt liv, och att min bror kallar dig för syster
och massa annat skitsnack om hur min barndomsvän drogade ihjäl sig.


Hur fan kan man hitta på något sånt, vilken jävla idiot!


Du borde fan söka hjälp för alla dina sjukdomar, struma och allt vad det
nu är du har. Förhoppningsvis så låser de in dig och slänger bort nyckeln.
För dig kan de ju inte be svälja den, du skulle ju skita ut den på en gång
eftersom du missbrukar laxermedel, visst var det så?


DU ÄR SÅ JÄVLA GENOMSKÅDAD och jag tycker uppriktigt synd om dem som du lurat till förtroende. Jag trodde folk visste bättre.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards