Alla inlägg den 9 maj 2007

Av Elin - 9 maj 2007 13:16


Tillbaka i P-town.
Fick sms igår där det erkänndes att stan inte vart sig lik
utan mig! :) Haha.



Jävla skitblogg, den vägrar publicera hela mitt inlägg bara hälften kommer med. BalleBlogg. Anyways. Jag försöker en annan gång, så jag sparar detta.

Fylla står för Första Fredagen i Fränsta.

Fetton står för de som tycker att de är synd om dem när de äter Pizza och Cholkad och Faktiskt går upp i vikt!

Fruktansvärt Fin står för Nikki, eller det får HON STÅ FÖR.

Vilken Puma säger jag bara!


Vi hörs, sa Pupp Elin



** Här kommer det ursrungliga meddelandet från igår. ANAL, enjoy.


Tillbaka i P-town.
Fick sms igår där det erkänndes att stan inte vart sig lik
utan mig! :) Haha. Jag tillför något. Ikväll ska jag till Issan
och kika på Hockey och fika, det ska bli nice. Kul att få leka av
sig lite och kanske planera lite inför helgen?
Vi har ju lilla Nikki att tänka på vi också men det skulle nog Anna
och hennes pojkvän hjälpa till med, man vill ju inte lämna henne ensam hur
länge som helst. Men det kanske är dags att göra det eftersom jag och
Patrik jobbar mest hela tiden.


Haha, jag var ut min första fredag hemma, Nicke sa att det var "sådär
det ska se ut", haha, men herre gud.

Ska det verkligen se ut sådär när man lungt och sofistikerat ska beställa
mat på max? Eller ska man verkligen ha tonläget jag hade mot snuten?
Ska man verkligen åka bil som jag gjorde? Ska man verkligen inte minnas något?
För mitt eget välbefinnande så var det nog ganska bra, synd att jag inte fick
slåss lite också, så hade man checkat av hela registret.
Det var nära men haren han skutta iväg, om den inte gjort det så hade jag utan
tvekan avlivat den, big time!

O sen på lördagen så vart det Sundsvall igen, på fyllan, åtminstone till en
början. Mamma och Mormor skulle ju åka och inhandla diverse saker. Jag var mest
yr och illamående. Fick i mig en bakad potatis, en latte och en fanta och
vatten och dricka och festis och annan vätska. Fan så torr jag var.
Haha, crazy. Köpte kaffe och chips för att överleva resten av kvällen men att
överleva den var lättare sagt än gjort.

Jag hann inte mer än komma hem så stod Limån där utanför, redo att plocka upp mig.
Lalalaa, and off we went. Jag och AnnaKå, pratade om gårdagen, hon skrattade åt
mig och jag skrattade åt intet, såg lite bilder vi tagit när nivån låg på max.
Fy fan, man tror inte att det är sant.
Vi begav oss till Timo och Nussie, jag tror jag skrattade så jag näst intill
blev harmynt, fy fan. Trött och Bakis. Vilken kombo.

Dagen efter det var det lugna gatan, men sen då jävlar var det dags igen.
Sista April på Forum i ljungaverk. Raggarna hade kokat ihop fylleslag med en trevlig
touch. Jag hade skit kul, dansade sista dansen i High Scholl stil med Loui. Haha,
sjukt. Ak skallade en högtalare, Teres hade herpes, AnnaMaria visade pattarna
typ tusen gånger, Tommy var söt och snäll som alltid, tönt Nikkodemus (homo namn) stod
och muckade 24/7 utanför hela kvällen, han borde inte få finnas.
Jag åkte epa hem och la mig och sov. EPA. I love it.

Oh så lugn gata det vart efter det. Jag har hängt med lillebröderna mina, Ak,
Ollan, Aml, Mallet och min favorit Mormor. Det är oundvikligt.
Jag var där och kickade hennes lilla ass i kortspel, (nästan i allt).

Käkat pizza, korv och mjukglass, en vecka i syndens tecken alltså. Like I give
a flying fuck? Nenemen!

Jag har aldrig brytt mig och lär inte börja göra det nu
heller, jag har bättre saker att skirva om än de mesar/töntar som sitter och
skriver "jag är så tjock" "jag äter pizza och choklad", bla bla WHATEVER!
Sluta med det då fetton! Ju mer man klagar ju mindre kommer man göra åt det!
Välj bort den där pizzan då om det är så jobbigt att äta den.
Så jävla tärda liv att ni inte har annat att klaga på!
Den personen jag har i tankarna är tjock, kommer alltid förbli tjock.
Hon är lika äcklig på insidan och det sägs ju att det visar sig på utsidan.
Henne önskar jag tillsammans med många andra inget gott, kanske mental hjälp
på något institut där de kan låsa in henne och slänga nyckeln.


Jag var hos AK samma dag som jag åkte tillbaka till P-town och käkade go mat
och drack nästan en cider. Begav mig till ånge vid 22-tiden och fick ett samtal
påväg dit, ja menar vad sitter det i?
"Kul att du hörde av dig i veckan", men HEEEY, varför skulle jag göra det!?
För att du ska kunna sitta och små snacka? För att du tycker att vi ska ha något
med varandra att göra!? Det tycker inte jag, jag vill bara trycka upp dina samtal
i ansiktet på andra tjejer. Bara för att de ska få höra vad du säger.
Om de kunde höra vad du säger på fyllan, allt om hur vacker jag är och hur du
saknar mig.. haha. Jag tycker det är BARA roligt att få bära på den hemligheten
när de tjejerna är stora i korken och tror att jag bryr mig, nästa gång är det jag
som står på mittis-toan och skriker om allt du sagt till mig. Och denna gång
ditt namn ljuder så kommer någon att bry sig.. I LOVE IT!

Klockan är 11,11 det betyder att någon tänker på mig, kanske min bäbis?
Jaa, det är så. Little Nikki.
Hon skrev till mig på msn nyss, aaaa massor av aaan skrev hon. Hon skuttar
på laptopen och följer fingrarnas dans över alla bokstäver. Så jävla söt!

'Nu ska jag smälta lunchen och jobba vidare alt. läsa min bok i lugnet på jobbet.
Vi hörs en annan dag. Typ imorgon om jag inte får för mig att ösa galla tidigare
än så.

Puss och Hej, leverdej!


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards