Alla inlägg den 11 maj 2007

Av Elin - 11 maj 2007 15:44


Fredag.

Jag sitter på jobbet och sippar på en kopp te.
Klockan är 7 minuter över 9. Jag känner mig nöjd och
belåten över vad det är för dag idag. Fredag, det känns
oerhört bra. Då har man en lugn helg framför sig, eherrrm.
Ikväll blir det kyckling, kyckling på fredag de ska de va´.



Crazy, klockan är 14,28 och jag har hunnit med att haft en
intensiv utbildning inom AIG och sedan ringt typ 100 kunder
som missat att fylla i saker på deras blandketter.
Nu så är jag klar med det så nu sitter jag mest bara och väntar
på att någon trevlig återförsäljare från Sverige (viktigt) ska ringa
och vara trevlig, alt charmbar och böjlig. Så han kan göra min dag en
skätt bättre.



HEY YOU; THE ROCKSTEADY CREW, vart ni än kommer ifrån och vilken skola ni än ligisterat i så anmäl er här, det är skit skoj att se vilka peops
som gått i ens skola och reggat sig.
Min årskull har nog vart relativt flitiga ändå, det är rätt många foxy´s
som skrivit in sig och det är BARA kul!

Check this out och plita ner era små nunor där. Har ni nån gammal klass-
bild så feta in den också..! Nostalgi, we love it!
http://www.stayfriends.se/?Einladung=5909878-1171626199


Nästan halva dagen kvar, den har vart lökig men intensiv, snygg kombo.
Men ja, jag har chillat och vart oerhört effektiv i omgångar, just för
tillfället ligger jag mitt i mellan.
Hinner skriva lite i bloggen och svara på samtal och ringa några samtal.
Precis lagom för att vara en fredag, om någon frågar mig! :)


Om en timme slutar jag för dagen, känns skönt.
Även att denna bloggen har stäckt sig från tidig morgon till sen
eftermiddag, otroligt men sant att jag hinner skriva lite mellan
alla klagomål och besvikelser.


Jag ska hem och röka sen, Black Devil Cigg, bara för att det smakar
karra av dem. Ganska sött och lite slibbigt.
Jag har försökt ta reda på hur mycket nikotin det är i en sån där
pinne men allt sökande har vart förgäves, total noll framgång.
Den är svart och stilren med ett smaksatt filter. MUMS!


Jaha, tider ser ut att gå ovanligt sakta, trots att jag är skillad på
både försäkringsfrågor och reklamationsfrågor, man kanske ska vara
glad att man har så lite att göra men det finns ju en gräns på hur
gärna man vill löka. Nu känns det som jag saknar alla svenskar från
mina hemtrakter som brukar ringa.


Men HALLÅ, jag låter viktig, som att jag skryter om mitt jobb!
Det gör jag inte, jag behöver inte. Jag jobbar på Nokias reklamations avd.
Verkligen!


JAG ÅT PIZZA IGÅR. Tjockt! Cry me a river. Jessica, jag hoppas att
du läser detta och kan med dina dietist färdigheter berätta vilket
jävla offer jag är och hur dum i huvet jag är som inte tänker på
vafan jag stoppar i mig!
Fuck you Dietistjävel, för mig handlar det om välbefinnande. JA, för
stunden
! Trevlig helg, 11-22! Moahahahehe. :)


Nu ger jag mig för idag. Eurovision i helgen, I love it Big time!



Glöm inte, röd-dag på Torsdag, men städerskor kanske sopar ändå?
Välbehövligt!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards