Direktlänk till inlägg 22 februari 2008

What a thought.. haha, roligt.

Av Elin - 22 februari 2008 13:53

Jag började med att slå på Marilyn Manson för att sedan skriva men nu när

jag kommit igång så känner jag att jag är på Jackson humör, Rock with you! Glad och sprallig, lugn och harmonisk, typ ungefär som jag känner mig. Jag vet inte vad det

är med mig idag men något är det!

Känner mig nästan barnslig men jag antar att det stämmer som de säger;

"Man blir som man umgås."


Jag har haft så tråkigt de senaste dagarna men ändå är jag nöjd med livet, jag

lever för mig och ingen annan. Det känns bra, jag känner mig säker på saker

och jag kan acceptera saker som jag inte kan rå på.

Jag är laddad inför skolan och det känns toppen, jag är helt klart topp-taggad.

Nu ska jag varva ner och ta allt i mitt tempo, det ska bli spännande att se vilka

som hänger med för det går fort! Ultra-rapid, ungefär hälften av farten mina tankar kommer ut ur min mun innan jag tänkt dem.


Nu har jag kommit en bit ned i låtlistan, till en av mina klara favoriter,

Dave Stewart. Han sjungen en cover på Tracy Chapmans Baby Can I Hold You

Tonight, jag har aldrig gillat hennes version av den, inte Boyzones heller men Daves.

Å herre gud, en sån genuin sångare, han är underbar, man hör mynten falla ned i

hans gitarrfodral på drottninggatan i stora staden medan hans hesa wiskeyröst

krämar fram de ljuvligaste toner av hans egentolkade låtar. Fantastisk.

Helt jävla fantastisk. Underbar, älskvärd. Jag tycker så mycket om hans röst

att jag nästan bara vill kräkas för att jag mår så bra.


På tal om kräkas, hur var det när man kräktes på morgonen? Var man gravid då

eller? Har jag misstolkat hela grejen? Ingen magsjuka, ingenting förutom att jag kexat

på morgonen. 1 inte va med barn.

Ganska skapligt att jag kräktes och vart livrädd över att vara med barn, också var jag inte

det, kanske att det är det där som kallas skendräktig. Alla ska ju ha barn nu, de kommer

bli överbefolkat i ånge kommun! Vilka konstiga hjärnor folk har! hihi


Det finns en tjej jag är stolt över, my crack of sunlight. Hon är min idol, vilka hinder hon är kommer i kontakt med så bara slänger hon sig över och landar alltid på fötterna som den puma hon är. Avstånd finns bara på kartan, i hjärtat är hon alltid nära. Kärlek Be.

Ojsan hoppsan, nu vart det Boys of Summer, vilken klassiker!

Vilka minnen, gamla goda tiden, den och Kelis - Trick me.

Hemma hos E J, jag T och Psson. Haha, men gud. Och mycket mera

vilken jävla sommar, året innan studenten, kul som fan.



Nu ska jag röka en cigg sen ska jag få mitt hår krusat, det ska bli roligt.. :)

Okej, see ya, dont wanna be ya!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 februari 2011 22:35


.. latsidan! Oj vad det hänt och inte hänt sedan sist. "Inte hänt" är kanske en tolkningsfråga också, med en negativ underton. Men ja, orka lalla på? Nepp! Vi tar ne som he kom tycke ja! Ingen brådska alls.. Jag är ju ung, ett tag till! hö...

Av Elin - 9 januari 2011 20:13

  Hon känner vinden efter ryggraden, frosten biter och hon springer för att rädda sitt liv.   Hon vill inte veta, hon vill inte höra. Hon vill inte tro att det är sant. 1,5 år har känslan funnits för någon annan. Tjejen har ödslat sekunder,...

Av Elin - 5 januari 2011 23:53

Jag kör en liten resume som alla andra också gjort i brist på annat.       1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Japp! Jag köpte mig en alldeles egen lägenhet. :)2. Höll du några av dina nyårslöften?Njae, jag minns inte om jag gav...

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?   Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag. Klockrent! 1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)     Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna ...

Av Elin - 29 november 2010 21:43

  En fjäril här, en fjäril där, lite sömnbrist och positivitet har väl ingen dött av?   När du hör det här ljudet *pling* vet du att det är dags att vända blad.         *PLING* ...

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards