Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Elin - 26 februari 2008 18:47


Idag så hände den märkligaste saken, att jag ens för en sekund trodde att jag var lite anonym i den här byn, jag fick höra vart jag bodde och vem jag var ihop med.

Inget av dessa två påståenden stämde men ändå, det svider i hjärtat när man får svart på vitt av en människa man inte sett på år och dar som dessutom har vrål fel.

Vad är det med folk (!! Vuxet folk!??) som aldrig kan sluta snacka så jävla mycket skit!?

Men jag antar att de här rykterna är tusen gånger bättre än sist jag var "the center of attention", då var jag en knarkare som skulle åka till uppsala och hämta droger åt min dåvarande kille. Skapligt!

Jag var även hög på Fränstastyran, fast än jag var nyss hemkommen från Bollnäs brännbollsyra där jag spenderat helgen med att spela brännboll och badat.

Jag önskar att någon kunde säga när fan jag HANN ta en drog från det att jag vart avsläppt på dagisparkeringen tills jag gick innanför grindarna.

Till skillnad från alla andra 16 ÅRINGAR var jag nykter, jag anar att det var därför jag hade tagit droger, för att jag inte låg och kröp i slänten nedanför fränstaskolan som alla andra i min ålder.


Helt jävla otroligt att jag tog mig ur HEROINMISSBRUKET, med tanke på hur jävla illa jag satt fast i skiten.

För att klargöra hur fan kommunen jag bor i är funtad så ska jag dra ett litet exempel, UTAN ATT TA I FÖR MYCKET.


Skulle jag tappa en sko utanför kiosken i fränsta så skulle jag dagen efter tappat skon för att jag var så jävla hög, polisen kom och tog mig och jag bröt benet för att jag gjorde ett sånt jävla motstånd.

Och innan alla vet ordet av så ligger jag på rehabiliteringshem för grova narkomaner.


Och här sitter jag förvånad över att man inte är det minsta anonym i Fränsta?


Det är jag som hjärnan!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards