Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Elin - 7 februari 2008 21:38

Tell me what you´re thinking and guide me, where do we go from here?

Är det dags för mig att sluta underhålla er? Ska jag sluta blogga? Berätta för mig!


Uppenbarligen så stör sig folk så enormt på mig, jag tycker att det är underhållande att få provocera folk. Eller jag gör det inte med flit men nu när jag vet att andra människor inte kan hålla sig från att "tycka" om mig så kan jag ju inte hålla mig från att skrika till dem "JAG VET ATT NI INTE TYCKER OM MIG MEN JAG TYCKER DET ÄR ROLIGT ATT LEVA ÄNDÅ".


Helt ärligt så bryr jag mig inte om vad allmänheten tänker om mig men det stör mig att de tycker och tänker saker som de inte har någon som helst grund för.

Jag har mina vänner och de älskar mig för att jag är just så störande som jag är. Jag är jag, jag blir ingen annan.


I helgen så fick man ju bevis på att saker dyker upp hos folk bara för att de kan utskilja min likgiltighet inför deras jag.

Roande men sjukt irriterande att folk inte kan släppa saker som skett för FEM år sen. Patetiskt. Det är dags att sluta vara så dubbel och inse att man kan inte smöra och säga saker som "Jag kommer alltid att känna något för dig" för att 3 minuter senare vara sjukt dryg och provocerande. Snacka om att verkligen söka bråk. Sånt är så jävla löjligt och omoget.


Jag älskar att vara jag och jag skulle aldrig vilja vara någon annan.

Sug på den ballen idioter!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards