Alla inlägg under april 2008

Av Elin - 22 april 2008 17:11

Herre gud, jag skrattar ihjäl mig halvt när jag ser de här gamla bilderna från Oxid-tiden. Alla var så snygga, utom jag.

Jens hade definitvt sin storhets-tid under denna epok.

Jag däremot borde haft min "torr-sprucken-lever" epok.

Fruktansvärda drog, men vafan så kul jag hade.


Finn ett fel under Dj-Alligator kvällen, Dockhåret under mexico-night var fint, eller?, Drakbåtsfestivalen var fränsta borna och hälsade på mig under taket på mitt andra hem - Harrys och sist men inte minst, halvnaket under White Night.

Se och lär blivande 18åringar!


Kyss!

Av Elin - 22 april 2008 11:32

Här sitter jag, i Ånge.

Tillochmed solskenet utanför dessa fönster ser lockande ut, även om jag sitter i Ånge på skolan. Sjukt, men sol är alltid sol. Så är det bara.


Imorgon så ska jag åka till stan en sväng, kommer på eftermiddagen och åker därifrån tidigt på morgonen. Em ska dit och en annan är ju inte sen på att åka med för att få se fränheten personifierad. ;)



Bilden tog jag för flera långa dagar sen, det var fullt av BIN (!!!) där också men mobilkameran är inte så jävla flashig att de kom med, men blommor syns det ju i varjefall att det är.


I augusti blir man solokvist, när sommaren är slut liksom..

Varför tänker ni.. Jo för att man sakta men säkert måste inse att de som var duktiga då det gällde inte hör till samma liga som en själv.

Jag är dum med andra ord.


Nu ska jag skriva ut massa bilder till min filosofiuppsats.

Kommer bli hur bra som helst eftersom jag är så bra på att filosofera. :)


Puss och vårföräskelse!

Av Elin - 21 april 2008 16:22

Hahaha

Av Elin - 21 april 2008 15:49

Sol i Sundsvall i fredags, vi myste och åt glass.

Snart ska jag visa vad jag gör i skrivande stund :)


Puss på er!


Av Elin - 16 april 2008 18:16


"Jag hade rätt hela tiden"

Om vafan då?

Att jag är en bra tjej?

Jag är en bra tjej, har inte gjort något fel.


Jag blir så less för att jag hela tiden möts av dessa skumma kommentarer när jag lovat att inte blogga om dig!

Nu bloggar jag om dig iallafall och berättar att jag känner icke-lyckliga tankar när jag tänker på dig och allt du lägger fram.

JAG FATTAR INTE vad jag gjort för fel, jag fattar ännu mindre varför jag bryr mig.. :S


Vi hörs, med all säkerhet!

Av Elin - 16 april 2008 13:34

Om man är lite utav en mytoman så är det säkert inga svårigheter, att ljuga och åter ljuga sig allt längre ner i fördärvet.

Det är UNDERBART att se och höra, jag älskar denna människas misär.

Om jag visste att jag skulle komma undan ostraffat med det så skulle denna personen vara död för länge sedan och jag skulle njuta så sjukt mycket.

Ja, det är faktiskt sant, jag skulle dödat för mitt eget välmåendes skull.

Inte för att det handlar om liv och död, att jag inte klarar av människan men det är inte långt borta att jag ska måste sopa på denne tre, kanske fyra smällar på krogen nästa gång jag ser denne.


Senaste tiden så har jag roat mig och andra med dessa saker;

* Bio, 21 och Superhero Movie

* Fest, matsalen i Fränsta. Närmre 200 pers som kom och gick.

* Umgåtts, med Bella och annat löst folk.

* Nästan fått tillräckligt med närhet för att överleva.

* Dömt ut kids.


Alltså jag har haft kul.


Det kommer kanske mera senare.


Hej så länge.

Av Elin - 9 april 2008 17:39

Hallå där allesammans, nytt rekord igår på unika besökare!

110 pers som aldrig varit inne på min blogg förut var här och snokade... Sånt är ju spännande. :)


För er utöver de 72 som redan vairt här idag kan jag berätta att jag är på mammas jobb och ska invänta tåget här.

Ska ta "the fast lane" till sundsvall för att hänga med Marcus och fika med Bella.


Det är som vanligt med blandade känslor jag beger mig, i slutändan blir det nog bra. Idag ska jag vara snäll eftersom någon krockade imorse och därför inte förtjänar annat än min ömhet. ;)


Jaja, nu ska jag ta en runda på facebook sen dra.

Ha det så fin fint allihopa.


Av Elin - 8 april 2008 21:29

Jag har blivit utmanad av Jessica!



Vad gjorde du för 1 år sedan?

2007

Jag satt på en kontorsstol på Nokias reklamationsavdelning och bodde i Piteå.

Vad gjorde du för 5 år sedan?

2003

Då gick jag barn och fritidsprogrammet i Ånge, var allmänt safe och tillsammans med Ante.


Vad gjorde du för 10 år sedan?

1998

Oj, här var man hela 12 bast, gick i sexan, vart upphånglad av Pelle Jansson i ytterhogdal på fotbollscup.


Vad gjorde du för 15 år sedan?

1993

Här var man ju en clean ettagluttare med SKRIKrosa kepa som alla andra.

Vad gjorde du för 20 år sedan?

1988

Jag var två år och totalt oventande om att min barndom skulle gå i tusen bitar, antagligen var jag ett lyckligt barn.

Vad gjorde du för 25 år sedan?

1983

Ja om man ens var producerad, framkallad eller vad man nu vill kalla det så hade jag det nog varmt och skönt.

Jag hoppas för allt i världen att killar inte kan bära omkring på sagg i 3 år, det skulle vara sjukt äckligt. haha.




The One to challange!

AnnaK, the mother to be.


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards