Alla inlägg under april 2008

Av Elin - 8 april 2008 21:02






Kolla vilken gullig 86:a! --  --  --  --   -- >










Tvilling Eliasson.

Av Elin - 8 april 2008 20:52

Såhär hade jag det klockan sex. Naken i ett solarium spenderade jag och mobilen tid tillsammans. Jag vart inte ett dugg brunare (tror jag), blir mer grön. :S Men alla blåmärken syns mer i de där ljuset, speciellt de som NÅGON framkallade i fredags, nämner inga namn men NÅGON ville inte att jag skulle lämna denna personen ensam på stan med all min vrede i tankebanorna.. :)



Här nedanför är en bild på Maggan, hon som stod för middan ikväll, hon som gjorde att jag slapp äta grönsaker eller micrad mat. Tack söta du.


Nu ska jag göra något vettigt av den här kvällen. Kärlek.




Av Elin - 8 april 2008 16:22


I skrivande stund är kaffekoppen tom och väntar på att fyllas på, jag smsar med M, vars tattuering kommer att publiceras nedanför bara för att det är SÅ JÄVLA ROLIGT att den är FELSTAVAD, msnkonverserar med Gripas och är allmänt glad över att jag lyssnar på M.O.P - cold as Ice när inte glassbilssignalen ljuder över musiken...


Jaha, vad händer nu då?

Jag ska väl rycka upp mig och åter igen woka lite grönsaker så det blir människa av mig också. Sen tror jag att jag ska promenera bort till Maggan och få mig lite kaffe, skratt och skvaller.

Min diet består av Kaffe, Grönskaer och Luft -  vad säger du om den dieten då Jessica? Oj, jag glömde Cigg! Cigg! Cigg! Jag röker också, ibland för mycket men jag kan inte hjälpa det! :)


Näe, nu ska jag kika runt lite i cyberrymden.. Måste ju surfa iväg på min dagliga blogg-rutt.



PS Lägg märke till RONNY LARSSON skorna i bakgrunden!


M´s felstavade gadd.

Why aim for HEAWEN when we would rule in hell, hahahaha.


Av Elin - 8 april 2008 12:54

Jag är ingen utan dig, ett tomt skal.

Som en blomma utan doft, ett helvete.


Jag är ingen utan dig, en tom ram.

El eld utan lågor, jag lever i skam.


Du är solen som håller mig varm,

du är mitt skydd och mitt gömställe när

det regnar och blåser storm.
Du får mig att skratta när jag är ledsen,

du läker mina sår och jag är ingen utan dig.


Jag är ingen utan dig, ett missfoster.

Som en hink med en läcka, ja jag är svag.


Jag är ingen utan dig, en klant.
Som en snickare utan verktyg, inte coolt.

Du är solen som håller mig varm,

du är mitt skydd och mitt gömställe när

det regnar och blåser storm.
Du får mig att skratta, känna mig ny.
Du ger den enda kärleken jag vet,

jag är ingen utan dig.


Utan din kärlek är jag svag.

Utan din närhet, ett missfoster.


Utan dig älskling kan jag inte sjunga.

Utan dig älskling är jag som en fågel utan

vingar, ingenting.


Du är solen som håller mig varm.

Du är mitt skydd och mitt gömställe när

det regnar och blåser storm.
Du får mig att skratta, en dröm blir sann.

Du är den enda sanningen jag vet.

Jag är ingen utan dig.

Just precis, ingen utan dig.


Nikola Sarcevic - Nobody without you.

Av Elin - 8 april 2008 12:38

 Här har vi honom, inte en sekund försent! Jag har precis innan lunch avslutat min uppsats om Che Guevara. Han var en mäktig människa, precis som jag. Jag ser inte bara en positiv sak hos honoom, han var impulsiv samtidigt som han tänkte igenom saker. Han var modig samtidigt som han var eftertänksam. Han, tillskillnad från mig, såg saker som måste göras och genomförde dem i hoppet om att allt skulle gå väl.


Själv är man en impulsiv fegis, den hopplösa blandningen av adverb.

Elin Nordlander - Inte den frihetskämpande revolutionären utan den hopplösa blandningen av adverb.

Av Elin - 8 april 2008 08:46

... så sa jag till Emelie att jag är så less på att jag är duktig och kommentarer alla mina vänners bloggar och aldrig får kommentarer själv..

Men tji fick jag.

En av kommentarerna på föregående inlägg lyste verkligen upp min dag!

Tack o tack! :)

Av Elin - 7 april 2008 22:00


Du gängar allt generellt nu, paralellt, det gäller allt  eller alltså.
Jag vet att jag sårar dig och jag häller salt i öppna sår ändå, men så är du lågt stående och folk förlåter förfan för fort är mitt påstående! 


Hårt slående tankar rankar ditt liv som lösdriveri, en sekund med dig, ett överdrivet slöseri med liv!


Övergiven, jag behöver tiden utan ditt jävla prat.
Efterbliven, efter tiden ihop är du inte värd mitt hat.


Du ringer mitt i natten och gråter, det rör mig inte.

Det finns minnen jag knappast förlåter, så jag hör dig inte.


Jag vill att din himmel ska befrias från både blått och solsken, att min önskan besannas och andra behandlar dig som oren.


Ogenomtränglig för dina vänliga invinter igen, du sliter i den sak vi hade medan jag skiter i den!


Igen då, jag är inte den rätte och du har själv sett de, så tyst nu, du är så söt när du bara drar åt självaste helvete!

Av Elin - 7 april 2008 20:07

Jag har nyss ätit nyttiga grönsaker och onyttiga köttbullar, det var det enda jag orkade göra iordning.. :S  Är huvudet dumt så får kroppen lida.. Jag har hört att det är så man säger..




Vet ni, jag har ju sötaste men jobbigaste lillebrorsan ever, men när jag kom hem så ville han att vi skulle ta en pussmuns bild. Han lyssnar aldrig på vad man säger och pratar konstant (vart han nu fått det ifrån?!!?!?) men det mesta han säger är så gulligt och sött så man vet inte vart man ska ta vägen.


Typ som den här konversationen.

Jag; Jag tycker om dig jag Linus.

Han; Mmm men jag älskar dig.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards