Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Elin - 14 maj 2008 08:54

Till de nära.


Det finns inga svar och om du letar i ditt hjärta så finns inget mer än tomhet..

Du känner att hoppet är borta men du lever ändå, du kommer att se sanningen - Styrkan finns i dig.


Du finner kärlek och livslust igen och känslan av tomhet och sorg kommer endast eka svagt inom dig. Du behöver inte vara rädd för att aldrig hitta tillbaka igen, det blir bra.


Det är långt att gå men du är inte ensam, det finns så många händer att hålla. Hoppet finns runt om dig och du kommer att kunna leva, även om döden känns för nära.


Gud vet att det kommer morgondagar, även jag har levt igeom dem.

Tiden kommer att visa dig vägen, ta bara ett steg i taget så ska du se att du kommer framåt.






Jag önskar att jag kunde ge svar på alla varför som skriker inombords, jag önskar att jag kunde visa er ljuset bakom allt evigt mörker.

Jag vet att det går, det är svårt - jag vet det också.


Jag kan inte mer än att tänka på er.

















Vila i Frid, ni två.


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards