Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Elin - 21 maj 2008 20:27



Hejsan Alla!

Ni kanske undrar vad som får tiden att gå, vad som gör att mina dagar passerar som bilar på autobahn?

Det ska jag nu berätta för er.. Den senaste tiden har jag haft några "typiska" dagar liknande de som följer;


Marcus-Vardag:

M lämnar mig ensam på morgonen, jag gråter blod vid 20 over 8 då grannen ALLTID slår på Gimme More med Brittan. Efter det gör jag flertal desperata försök att somna om, ibland fungerar det.

Förmiddagen ligger jag antingen i sängen och tittar upp i taket eller befinner mig på sundsvalls gator med någpn klämmig vännina.

Vid två - tre tiden börjar jag plåga mig själv upp för backarna hem till M.

Mat? Ja antingen så gör jag något typ när M kommer hem eller så funderar vi tills vi kommer på vad och vart vi vill äta.

Eftermiddagen och kvällen hånglar vi med varandra, dricker kaffe och kollar på The X-effect på Mtv.

Sen när mörkret lagt sig skulle bara gudarna veta vad vi sysslar med, M pratar i sömnen och jag snarkar.


Helg:

Jag är full och bakis. Äter och mår illa, är utomhus.

Umgås oftast med folk fast jag inte vill, ett återkommande scenario är att jag och mina kära befinner oss på stan eller i Birsta, den ena mindre bakis än den andra. Men det är skönt att faktiskt göra något när man är ledig.

Förmodligen så gör M vad jag vill för han har dåligt samvete över hur han betedde sig dagen innan. Det utnyttjar jag till fullo.

Han ska äta, andas och leva ångest som han beter sig mot mig, sin jämlike.

Sin underbara, fulländade för att inte tala om gudomliga människa till tjej.

Okej, okej, tillbaka till helgen.

 Ä det händer inget mer, vi ligger och svettas på varandra bara.


Vanlig-Vardag:

Jag vaknar av att klockan ringer, stänger av alarmet och hoppas på att Linus inte är vaken.

Kliver upp, äter frukost som består av en cigg.

Fixar mig och plockas upp eller plockar upp medmänniskor för att åka på skolan. Väl där är jag flitig som fan, får saker gjorda och åker alltid hem vid lunch.

Kommer hem, slår på burken och börjar okynnes surfa. (Som jag förmodligen gjort hela förmiddagen på skolan)

När jag känner mig nöjd med det så brukar jag tvätta eller städa eller nått som känns bra för stunden. Hushållssysslor känns bra för mig ibland på dessa vardagar. Just nu håller jag på att tvätta, igår städade jag och lagade mat..

Sen kommer kvällen, då lägger jag mig och kollar på tv eller nått skoj på burken, serier eller film..


Idag är en vanlig vardag och nyss såg det ut såhär;



Av Elin - 21 maj 2008 15:02


Hur du lyckas;

  • Ha flottigt hår.
  • Lukta svett.
  • Bit på naglarna.
  • Använd kläder som inte matchar.
  • Drick äckligt kaffe ur selecta-maskiner.
  • Använd keps.
  • Använd INTE hörlurar vid offentliga datorer.
  • Drick alltid ur 5-kronors-trasiga-i-kanten-ikea-muggar.
  • Ha på dig röda glasögon.
  • Ät GI-bröd med leverpastej på.
  • Snusa och rök.

 Viktigast av allt! : 

 Följ alltid mitt exempel, då lyckas du skrapa ihop en suverän 10 sidig uppsats som Jehovas Vittnen på några ynka timmar.

Jag är hemma nu, åkte på skolan vid halv 10, var hemma 14.

Känns som jag suttit mer på facebook än jag skrivit i word idag men ändå, jag är en stjärna och det kan ingen ta ifrån mig.


Påfyllning av kaffekopp och byte av smutskläder i tvättmaskin!

På återseende.

Av Elin - 21 maj 2008 12:07


Jag är så less på alla jävla tröttmössor som tycker att de är balla och fräna!

"Hey jag bor i stan och är cool".

Ja verkligen för du utvecklas så sjukt mycket när du är i stan, man blir så mycket bättre som människa!

Man skaffar så många ÄKTA vänner, det är inte alls så att man hejar på 200 pers som inte känner en egentligen!


Jag kan lätt säga att min storhetstid som city chick är över, jag stadgar mig och är nöjd med det jag har nu.

A fy fan, jag bor i Ljungaverk men är totalnöjd för jag får min måttliga dos av ytlighet när jag umgås med min stanis pojkvän.

Inte för att han är ytlig eller så men alla runt i kring i sina scarfer och "inne-mjukisbyxor", vafan alltså!?

Vem i hela helvete är smart som köper en mjukisdress i BOMULL för tusen spänn? 1a inte jag!!

Då köper jag hellre ett par jeans. Jag menar bomull, man tvättar brallorna en gång sen är de för korta i benen..

Men heeeeey, de kostade TUSEN SPÄNN! Då måste de vara snygga!


Vafan, get a life!



Jag sitter i keps och glasögon som en annan nörd och försöker finna ett ord om jag kan använda i slutet av min fabulösa uppsats om jehovas vittnen..

Snart klar, ska bara äta en leverpastejsmacka.. :)

Av Elin - 21 maj 2008 09:52

.. ser jag hur ni lyser. Ni som följer Jehovas lära kommer alla komma till paradiset och ni otuktiga människor som lever i synd kommer att hamna i helvetet.

Jag är ledsen medmänniskor men jag måste ta avstånd från er och era hemska vanor och levnadssätt, jag vill inte komma till helvetet.


ELLER HUR VAR DET NU IGEN!?


Jehovas Vittnen är intressanta, jag önskar att jag kunde få en chans att fråga dem om dinosaurierna, har hört att de inte existerade!

Men det är väl lättare att förklara ett fett jävla t-rex skelett än att Eva och Adam käkade frukt i paradiset!? Det är inte så att vi lever i C.S.I-WORLD och att deras maginnehåll finns sparat i nån pyramid..


Jaja, ska fortsätta med min uppsats nu, gissa vad den handlar om?


Jag tror jag ska döpa den till; Fria fångar.


All for now. Love.


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards