Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Elin - 6 maj 2008 22:16



Marcus är på viktig utbildning och ska övernatta med diverse andra hårt arbetande människor som också är på denna viktiga utbildning i byn som gud glömde, Bräcke.

Tråkigt tänkte jag, men det verkar lurt som det låter på M.


19,00 från M.

Hey Hjärtat. Det går bra med grillningen. Hittar ingen att sova med när inte du är här. Vi är vid någon tjärn å grillar och kör femkamp, därför jag vart lite tyst. Är i tävlingsläge nu älskling. Puss.


Mitt svar:

Haha. Tävlingsläge, låter farligt! Ska vara tyst och låta dig sköta kommunikationen mellan oss..

Saknar dig! Puss


Efter en liten minimal stund kommer denna bilden via MMS tillsammans med texten; Världens tamaste Ren.



















Mitt svar:

Haha. Gulligt. Jag har en pojkvän som är lapp!!

Jag älskar lappar men allvarligt, vart har du de blå kläderna? Toffsarna och skiten du vet??


M svarar:

Jamen du vet, det var ju på tävling. Riktigt olämpligt att tävla i det.

De där jävla toffsarna fastnar fan i allt!


Jag skriver igen:

Gissa om den där bilden åker ut på min blogg??

Hahahahahahaa. Viktig-Petter-Kurs UP MY ASS! Hahaha



Efter jag skickat detta sms så rasade det in tomma hot om att Marcus också skulle fixa en blogg och betala folk för att gå in på den och läsa osanningar om pinsamheter rörande mig som han skulle dikta ihop.

Troligt sa jag, också frågade jag om han skulle måla de pinsamma tillhörande bilderna i paint också? :D

haha.


Nej, nu ska jag äta glass som jag köpte av glassbilen åt min lillebror. :)

Så nice att ha något att skylla på!


Nattinatt och Puss.

Av Elin - 6 maj 2008 20:16


Denna frågan har gäckat mig, förföljt mig och tyngt mig i åratal.

Tillsammans med många andra viktiga frågor som tex, vem som är min riktiga pappa, om det jag känner verkligen är kärlek och valet mellan mina värderingar här i livet så har denna frågat också kantat mina livsfilosofier.


Jag har aldrig riktigt fått någor svar på den, inte ens nära faktiskt nu när jag tänker efter. TROTS att denna fråga följt mig så länge.

Jag kan mycket väl tänka mig att fler än jag har funderat över denna fruktansvärt frustrerande fråga..


För er som undrar vad JAG undrar så lägger jag upp ett klipp från Youtube som kan påminna er om det ni trodde ni glömt att undra!




*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*






WHO LET THE DOGS OUT!? Woff, woff, woff, woff, woff!



Av Elin - 6 maj 2008 18:30

...tänk när man hörde den här låten första gången.

Det var ett tag sedan nu, låten är fortfarande lika bra.

Det schysstaste är att han sjunger med rök kommande ur munnen.

MUNNEN btw, Ville Valo har vad jag vill påstå EN PERFEKT TANDRAM!

Av Elin - 6 maj 2008 15:25

Vem ringde dig senast?

- Eva, fröken på Bullerbyn. Även Kristoffer Moréns Mamma.


Vem kysste dig senast?

- Marcus


Vem kramade dig senast?

- Linus (lillebror)


Vad står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån?

- "Det är ju nån som fifflat med bilden, jag har ingen stjärthaka!" Från M.


Vad brukar folk få för intryck av dig ?

- Att jag sitter på sjukt mycket självförtroende, kanske är lite sant, kanske inte?


Har du någon gång klätt dig horigt?

- Njaä, inte som jag själv uppfattat det..


Har folk kallat dig slampa?

- Kanske, men intevdirekt till mig.


Har du kallat någon för slampa?

- Ja, mången gång! Men ALLTID befogat! :D


Har du slagit någon riktig hårt?

- Aldrig.


Använder du parfym?

- Ja


Vilken kroppsdel brukar du få mest komplimanger för?

- Ingen speciell, M brukar säga att jag har fina "Vilande Triceps".


Vad kollar du på först hos en kille?

- Mycket, mest paketet.


Vill du ut och festa nu?

- Nej, inte direkt.


Vad är klockan?

-15.30


Vilken färg har din mobil?

- Lila.


Vad ska du göra nu?

- Röka på, under fläkten hemma hos mamma.


Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet?

- Ja, jag erkänner aldrig att jag är svag, på riktigt.

Bara snabbt för att snika åt mig lite sympati sen skiter jag i det och låtsats som jag är wonder woman!


Är du social?

- Är social att fylle-hångla på krogen så JAAAA!


Vad tänker du när du vaknar?

- Äntligen får jag kliva ur sängen!!!


Kan du gå utan smink?

- Nej, skulle aldrig falla mig in, folk kan ju se hur jag ser ut!!

Av Elin - 6 maj 2008 10:36

.. svävar förbi.


Jag vet inte varför men nu är jag inne i en säregen deprimenade period, IGEN, och jag vet inte varför.

Jag har så lite att klaga på men ändå så känns det som det är oändligt synd om mig och att jag aldrig kommer att finna tröst.

M är världens bästa och hur bra som helst.

Skolan går som den ska, jag har mycket att göra men ändå så klarar jag det!

Sen har vi jobb, jag jobbar då jag får och kan och det tycker jag räcker ypperligt. Jag borde vara nöjd men jag är inte det!


Otacksamma människa tänker ni men fan, jag är inte otacksam!

Jag är lycklig på utsidan men insidan ramlar i tusen bitar som så många gånger förr. Jag vet att som alltid annars så klarar jag mig, jag överlever det här också. Men det känns ogenomlidligt tråkigt att vara mig.


Jag vill bort men tar mig ingenstans, det känns som min kropp är för trång för mitt mentala välmående. Jag får inte plats, jag kvävs sakta men säkert.

När jag kippar efter sista andetaget så kommer luften och jag börjar leva igen men ändå, väntan på syret känns allt för lång.


Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv, för som jag sa, jag har inget att vara nedstämd över. Jag har det jag önskar och lite till.

Men ändå, något fattas men jag hinner inte leta nu, det får komma till mig, senare.


Helgen då?

Jag och M var på Bio i fredags, vi såg Street Kings, den var bra.

Jätte bra, tänkar rulle som överraskade oändligt i slutet.


I lördags så var vi ner på stan och matade John på Mc D sen tvingade vi (jag) honom att uthärda fika på CH, även om han sekunderna innan sagt att han tyckte folk som fikade var dumma i huvet när de satt där och fikade bort sina liv. :D Jag tycker det är skönt att sippa på en kaffe och låta fikatiden stjäla en stund av mitt underbara liv.

Efter det så gick vi bort till M´s tvilling med Tjej och åt världens (kanske) godaste smörgåstårta, sen grillade vi Lax. :) Jag tycker om Lax och cider.


Vi gick hem vid 11 och jag duschade, M duschade sen var vi hipp som happ nakna. Konstigt men sant. Trodde ALDRIG att detta skulle inträffa men det gjorde det.


Söndagen, a. Vad gjorde vi. Jag vart TVINGAD att sitta snällt när M´s päron kom, fast jag ville springa och gömma mig på toaletten i 100år.

Så då var det gjort. Äckligt.

Vi åt mindre god pizza och mer god glass innan vi knöt oss efter sanningens ögonblick.

Inte helt otippat att killen och tjejen inte är tillsammans längre.. haaha. Skandal.



Nu ska jag skriva en psykologisk redovisning.

Adjö mina vänner och håll till godo, det kommer sakta men säkert mera.




Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards