Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Elin - 20 maj 2008 21:30

... hur kan man inte vara det när solen strålar, varje cider som serverades på svenssons uteservering var till min ära och ån aldrig tidigare glittrat så fridfullt.


Lördagen såg vi ut som vi förtjänade efter en för daglig fylla mitt inne i stan. Det var herre gud jätte ljust ute.

Här kommer lite bilder iaf..

Och till råga på detta skriker prognosen SOL TILL HELGEN, kan det bli en favorit i repris?


Nja, jag vet inte jag. Fast det är gott med läsk. Men om jag vill så håller jag mig till den 14 juni, fett lätt. Haha. Eller inte.



Ibland undrar jag vad M ser i mig, men sedan ser jag min reflektion i hans ögon och då slår det mig, han är både blind och dum.

Nåja, bilder!

Kärlek.



Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards