Alla inlägg under april 2009

Av Elin - 10 april 2009 12:26

Tack alla som önskat glad påsk!

Detsamma gäller för er mina vänner :)


Idag skiner solen på alla Anglare, gud vilken tur med vädret de har! Verkligen. Är inte ett dugg avis. haha. jo.

Ikväll är det mittis också, hemvändning, funderar på om man ska vända hem ändå, men jag tror inte det. Men kanske.


Marcus gick upp Matte och Empa nyss, han ska väcka Mattias för vi ska kunna gå ut i finvädret. Nu ska jag klä på mig, kan ju inte gå ut med trosor och Marcus munktröja. Det klär sig inte till mina skor. =D haha


Nejmen gla pårre på er då fans!



Av Elin - 9 april 2009 10:07


Sitter och kör spotify, B. Taylor - Holding out for a hero, det är väl egentligen det jag gör också. Väntar på en hjälte. AnnaMaria är på sjukhuset med V. Äntligen. Jag håller allt som kan hållas inför dagen, om allt går enligt planerna så ska vi hooka upp sen för en lunch, jag är fit for fight för lite Vikingtjus!


Ja jag var ju hemma i helgen, åkte hem på lördan och stannade till måndag efter att jag styrt upp frillan och ätit ärtsoppa hos Mormor.

På lördagen så satt jag och Em hos Kicki och sen var vi till Simon K, där var alla de vänner jag en gång umgåtts med, Therse, Malin, Fia o ja nån till. Vi hann inte prata så mycket, önskar det hade blivit mer eftersom det var så länge sen, man hade ju senare kunnat tyckt att jag skulle varit mer nykter/mindre full för att minnas vad som sades. Men det var nice att komma hem till byn, om ens bara för att se alla.

Sen kom Angelica också, det var nice. =) Jag tror jag sa vart hon skulle maila om sommarjobb, hoppas hon kom ihåg de, annars får hon höra av sig! (hör du det)


Jag blev brydd också, det sades dittan och dattan om denne o memme men sen var allt som bortblåst och maskerna kom fram, eller så var det helt enkelt så att de visade sina rätta jag. Falskhet och fulspel, blir så less på sånt men ja, saker förändras helt enkelt inte. Det är bara att se och häpna för att senare gå vidare. Även om folk jag umgås med har sina äckliga, fula stunder så har de ändå något som förhoppningsvis väger upp de mindre bra sidorna. I vissa fall kanske...

Jag blir bara så äcklad av dem när de tror att jag ska sitta och "jaaa, guuud så tycker jag med, den och den är verkligen så och så..." (hålla med deras snack) när de VET att jag står emellan deras åsikter om varann. Jag pratar inte ens med folk om jag inte anser att de är "värda" de. Jag väljer mina vänner väl och de jag har blir jag ständigt förvånad över, både positivt och negativt.


Näe, hur var det nu, jo 10 över 12- lördagnatt- låg jag hemma i sängen efter kex-delux mellan fränsta och ljunga. 2 flaskor vin var more than I could handle. T.o.m 1½ var för mycket. Kände mig inte så full men det var jag nog. Fan va äckligt, jag som inte dricker vin ens! Va ääääre liksom!?

Haha,men det var kul, singstar och rökning, tänk om livets alla dagar kunde se ut så? =)


Nu ska jag vidare för att vara extra beredd på Aml o Viiikkeeee.

Vi hörs då!


Note to self: Kolla systemets öppettider i påsk. (Hoppas de är öppet som vanligt idag)

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards