Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Elin - 7 februari 2009 21:24

.. har jag haft idag.


Hittills har jag ätit frukost, räknat matte, pratat med Thererse, ätit middag, dösurfat och skjutsat/hämtat Oliver.

Matten (Bella) är på middag på Saffran, jag har hennes bil och hund. Hon ska förmodligen dricka såpass att hon inte kommer att åka hem tidigt ikväll. Roligt för henne. Mindre kul för mammagrisen Oliver.


Vi ska nog lägga oss och mysa snart, har poppat popcorn och ska se Australia, scary movie 2 (take this one, this is my strong hand) avverkade vi imorse i sängen. Den är s´å jävla ful, speciellt skämten mellan "krymplingshanden" och den förlamade. Den fölamade säger; I got to set my foot down and stand up for my oppinions!  HAHA Så jävla mycket min humor!


Näe, om man kanske skulle ge sig på att bädda in Bollen och sätta sig till rätta framför Hugh Jackman? Inte så illa pinkat för en lördagskväll iallafall va?


Puss på er så länge!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards