Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Elin - 19 februari 2009 18:03

.. att jag skulle lägga upp diverse bilder i det här inlägget men det tycks inte vilja bli så eftersom alla mina bilder på mobilen är vända åt fel håll. Ni kan få en bild som är på sniskan iallafall, på tant Elins favorit.

 


Se vilken fin liten prins han är Viking.

Huga vilken fin pojke.










Jaha, idag har jag gjort något som skulle kunna falla in under kategorin "speed dateing", jag skulle möta Bella 4 och plocka upp hennes bil och hund. Klockan kvart i 3 gick jag ner på stan, först in till Ida på Trudes, sen förbi Cilla och drack en kopp java på O´learys. Pratade även lite skit med Jalle.  Vid 4 tog jag bilen men ingen hund, åkte till B.gatan och åt ärtsoppa. Sen hämtade jag Ollie på dagis och nu sitter vi här, bägge relativt nyätna.

Åh just ja, påväg till Ida stötte jag på Micke och Dennis, han även växla ett fåtal ord med dem, de satt på Charm, som alltid.


Mamma ringde när jag var hos Cilla, jag hade fått brev - cellprovstagning den 4:de, känns verkligen lockande men det kanske passar sig ypperligt eftersom jag hade glömt bort att jag behöver nytt recept på p-ringar.

Ska se till att komma ihåg att skaffa nya snarast, har bara 1 kvar.


Jag har fastnat för en serie (igen) som jag aldrig lagt märke till egentligen. House M.D, sjukt bra. Nu fattar jag varför 3 lbs aldrig slog igenom. Den tyckte jag verkligen om, handlade om neurologer (ja * du får påpeka att jag stavar fel igen om du inte har något bättre för dig) som löste knepiga fall. House är ju ännu bättre, allt handlar inte om hjärnan.


Helgen som var så var jag hos Pia och Bernt och fick i mig taccomiddag och slösade tiden på skoteråkning, hur kul som helst. :)

Tillbaka i stan så drack jag väl sisådär  en liter violsnaps och pratade alldeles för mycket.

Vissa saker känner jag att jag aldrig kan få veta sanningen om, det biter lite i mig men vad ska man göra åt det?

The mind works in mysterious ways, jag överlever nog utan sanningen.

Något som jag aldrig kommer att komma förbi är hur saker ser ut nu, hur svårt det är att förändra dem.

Sen är det också lite svårt att acceptera hur fan folk beter sig men i fredags var jag inget bättre exempel som också ringde på fyllan i hopp om gehör.


Näe, nu tror jag att jag ska skita i allt som har med det där att göra tills nästa gång han ringder på fyllan och jag också är packad. Men den resan tar vi då. Nu ska här blickas framåt i positivismens tecken.

Snart är det den 27:de och då ska Malin och Sara ha kalas. Veckan efetr det så är det cellprovstagning och då på helgen får vi se vad som händer, man vet aldrig men kanske är det början påp framtiden?


Nu ska jag kanske kolla lite på house? Det är ju svejnigt bra ju! :D


Ah, just ja. Imorgon är det Mackans tur att bläcka sig hos Grim.

Marcus min lilla prins som gav mig frukost på sängen imorse. Han är bra underbar han. Det är inte länge kvar tills vi spenderat ett år tillsammans, sjukt va tiden går fort när man har roligt! <3

Av Elin - 19 februari 2009 16:52

.. slängt i mig ärtsoppan och hämtat Bollen på dagis och vi "vilar på maten". Snart så.

Hejdah!

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards