Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Elin - 9 februari 2009 22:06



Mina sju sköna sanningar.

1. Årgång 1986, sökte in tillsammans med MÅNGA andra på Fryshusets moderna soul-linje, spikade auditionen, högasta poäng av alla sökande.

Nu sitter jag här, sjunger i duschen och på fyllan.


2. Jag är en förlorare, de människorna jag förlorat, döda eller levande tar en liten bit av mitt hjärta, varje dag. Jag grunnar på hur jag ska få tillbaka de små bitarna. Varje dag.


3. Jag finns alltid här, det vet de som någonsin behövt mig.


4. Den dagen (gud förbjude) min älskade mormor lämnar jordelivet så hoppas jag att jag har lite mer att leva för.


5. Jag är alltid den som "ger skenet" av att allt alltid är bra, fast det inte är det.


6. Jag vet ännu inte meningen i mitt liv. Jag har svårt att se ljuset många dagar i veckan. Allt känns ofta mediokert.


7. Jag skulle vilja påstå att jag har och alltid har haft talets gåva, på gott och ont.


NÄE jag tänker inte utmana nån mer, de flesta i min blogglista har redan gjort de här. Nu är det bra!

Av Elin - 9 februari 2009 16:20


Idag har jag skickat iväg en dagens ros i dagbladet.

Jag tyckte att de äldre paret som hjälpte mig loss från parkeringen igår verkligen förtjänade det. Hade det inte varit för dem så hade jag nog fortfarande stått kvar där på parkeringen och hängt på en snödriva.

Det har ju bara kommit en halvmeter snö som plogbilen tyckte att han skulle skotta ihop bakom bilen. haha.


Idag är jag hos Emelie och klurar på variabler. M och jag började i lördags och jag tyckte att det gick så bra att jag verkligen ville fortsätta idag. Det fungerar faktiskt bättre än förväntat. Jag och matte alltså men still- det går ju om man bara vill.

M är på jobbet och sen ska han träna fotboll så jag är hos Em och äter middag idag. Hon ska göra det hon är bäst på, pulver mat. :D Men det blir så gott så. Idag blir det korvstroganoff.


Veckan ser ganska uppbokad ut men ändå inte.

Jag ska plugga och plugga.

Måndag - plugga med Em.

Tisdag - Plugga m Em, middag hos Malin senare.

Onsdag - Vaxning och kafferep hos SLida.

Torsdag - Gadding. ;D Wee ho.

Fredag - Middag i hjältan.

Lördag - Än så länge obokad. Men det är ju alla hjärtans onödigadag och min Moster fyller gammal är äldst.

Söndag - Vet ej. Förmodligen åka hemåt.


Nästkommande vecka så ska jag jobba mig lite.

Det kommer väl mer updat. men internet på B.gatan lever loppan så det blir väl rätt glest. Men det är vi vana nu. Eller hur?



Bella var full / bakis i helgen. Hahah. Roligt roligt.

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards