Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Elin - 12 februari 2009 19:53


Grim sa att tanken var orginell när jag förklarade fallet på gadden.

Detta gjordes idag, plus lite finputs på sleeven.

Är man nå nöjd elle? Oja.


Nu ska jag kika runt ett varv sen knoppa. Imorgon väntar jobb och sen familjemiddag i hjältan, ska bli nice att träffa Pia och Bernt, o sen maten då. Allt som man inte lagat själv är gudomligt.


Tusen Puss!

Hejja MIG Jennie! :D

Av Elin - 12 februari 2009 09:19


Per: Jag har klivit upp tidigt idag, tidigt för att vara mig som somnade vid 3. Vad är det med det då? Jo, jag behöver tid att tänka igenom det första steget gällande min nya våg av stjärnor. Detta sker ju idag, klockan 15 så infinner jag mig sittandes under nålen. Jag är nog minst lika nyfiken som dig. :D


Idag är det fan så kallt här i stan också. Hörde att det var 30 hemöver, kan tänka mig AKs småtassar idag då. :S haha Förlåt, man får inte skratta.

Jag ser framför mig hur du går på utsidan av fötterna, på "lädret". :D Tårna upprullade i en klump.

Ja ja, okej. Nu ska jag inte tjata om kylan nå mer, varenda jävel känner ju den ändå.


Igår var jag och vaxade mig, jag hade otroligt lättvaxat hår och det gjorde inte speciellt ont alls. Senare på kvällningen så var jag till Ida och snacka lite junk, va länge sen vi hängde, ska bättra på det from igår.

Hon tipsade mig om en grupp som påminde jäääävligt mycket om USCB Allstars. Kalas!


Ja och idag, idag händer det grejer, jag är inte nervös, mest peppad. =)

Jag vet inte vad jag ska hitta på tills klockan blir 3. Raka ryggen kanske.


Näe, vi hörs väl sen. Får se om jag återkommer me nå bilder.




Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards