Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Elin - 4 maj 2009 22:55


Det är en bra sak, att inte längre vara likgiltig, det är bara positivt.

När man vet att saker KAN förvärras och en relation kan bli sämre, eller ja, relationen kan gå tillbaka till vad den varit. DET är en bra sak!

Jag är fortfarande nöjd, även om jag så inte skriker ut det till hela världen..

Man vill ju inte jinxa det liksom.


Dagen efter mitt vikariat har spenderats med AnnaMaria och hennes bäste son, Viking. Vi har snackat massa gojja och lite viktiga saker, kollat på film, myst på och tagit en snabb promenad. Allt till min själs (och min annamariaoviking-abstinens) belåtenhet. Imorgon tar vi förhoppningsvis nya friska (om än övertrötta-elin-)tag! 


Det känns skönt att vara på byn ibland, speciellt när man längtat till allt vad som tillhör den!




Nu blir det mitt älskade svtplay och sen sängen..

Imorgon väntar en ny dag i släntjäveln och på mitt bästa dagis.



Mot Nya Mål, här blickar vi bara framåt!



Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards