Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Elin - 7 februari 2010 15:28

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6560802.ab



Vilken jäääävulsk snorvalp. Jag skulle vilja se han bli jagad av folk med svärd, stucken och utmattad.

En fet jävla publikmassa som hejjar på och han ska vara vettskrämd, ensam och hjälplös.

 

Fy fan vad förbjudet det borde vara.

Döda djur för nöjets skull!



Efter att ha lyckats med sitt uppdrag sa 16-åringen till nyhetsbyrån AP att tjurfäktningen får honom att känna sig stark och kraftfull. Men i bland tycker Jairo Miguel synd om tjurarna.

– Jag mår dåligt när tjuren har uppfört sig väl och jag ser det oskyldiga uttrycket i djurets ansikte. När tjuren har varit tapper och samarbetat så att jag kan vinna priser och få stående ovationer från publiken.

 

NEJ FY FAN. Stryk skulle han ha!

 

 


Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards