Direktlänk till inlägg 10 april 2007

SHUT UP CHICKEN, EASTER HAS PASSED.

Av Elin - 10 april 2007 11:05

Den här bilden är så jävla snygg!
Typ med en glad och klämmig röst;

Heeeey, at least its not crack!
Men vadå? Dt är åtminstone inte kokain! :D

Hate today, no love for tomorrow.



Shut up kyckling påsken är över.
Nu är det dags att falla tillbaka till verkligheten och dess
klassiska rytm, innehållande jobb och diverse små problem.
Som tex att favorit underhållningskälllan (datorn) inte fungerar
som den ska. Vilket känns LITE jobbigt. Men ändå, all min musik finns
kvar, vilket nog är viktigast.

Sen alla serier och strips jag ser inte kan ses för tillfället
gör faktiskt inget, jag har redan maxat alla avsnitt på vad som finns i
Amerikat. Jag funderar att hitta något nytt spännande eller gå tillbaka
och se alla PRISONBREAK avsnitt som jag missat, det har hänt mycket!
Jag har hamnat efter de avsnitt som visas på 3an nu mer, förut låg jag före.
Nu när man har skaffat sig en dygnsrytm så orkar man inte se det varje måndag,
det blir som att man är tröttast den dagen. Cry me a river sucker Lady.

Jag är uppriktigt GLAD över att få ta del av varje morgon och få gå till
jobbet i solen, njuta av en cigg i värmen och lyssna till Lionel Richie i poden.
Dancing on the ceeling. WHAAAT A FEEELIIING!!

Idag är en kort dag, 12 slutar jag. Men inte för att Dagen tar slut där, nej nej.
Då börjar den. Vilken optimist jag helt klart låter som. Det är ju inte alls så.
Jag vet inte alls vad jag ska hitta på, kirra mina papper vore kanske ngt att hänga i
granen men jag måste först få dem mailade till mig och det är inte alltid så lätt.
Efter det ska jag posta viktig hemlig information till för tillfället okänd
adress. Det kan ju bli ett äventyr det med.

Om inget talar emot det så kanske jag
ska äta något i min ensamhet, kanske ett besök på subland och en vistelse i solen
skulle vara något? Alltså, jag är helt sjukt hungrig. EN PASSIONSFRUKT var vad jag
gav min stora tomma mage till frukost, inte speciellt generöst, jag vet.
Men jag sov way to länge imorse.
JÄVLA MARTIN BECK, han höll mig vaken för länge.
Det kanske var lite mitt fel också? Jag såg inte ens klart filmen, så det har jag
att göra idag också. Det är inte helt fel. Det kanske blir en sub och en halv
Beck film? Det känns mest lockande nu. Helst suben, är så jäla hungrig att jag
inte tänker på annat än den där curry-röran!

Nu får jag fan ge mig, jag går ju sönder.

Tillbaka till påsken, vad har jag gjort?
Ä jag spar er den lilla informationen som finns, jag har inte gjort ett skit.
Eller jo, jag var full som ett ägg i lördags.
Patrik och hans killkompisar åsså jag.
Vi spelade chicagooooo, med bluff/syningar och straffklunkar istället för p´s!
Alltså, jag tog och chansade på att jag skulle klara att ta en chicago men fick
straffdricka 15 jävla klunkar för att jag klararde det inte! SÅ KUL.

**


Det sägs ju att cigg ska bota hungerkänslorna men vafan, inte ett jävla dugg!
Jag är fortfarande lika jävla hungrig!
Orkar inte ens skriva här. Måste kirra min lilla ceveras vertigo.
Hahahahahaha.

I got people in my ear telling me all these crazy thigs that I dont wanna hear.

Anyways, ni vet hur det går; Ni är unika, precis som alla andra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 februari 2011 22:35


.. latsidan! Oj vad det hänt och inte hänt sedan sist. "Inte hänt" är kanske en tolkningsfråga också, med en negativ underton. Men ja, orka lalla på? Nepp! Vi tar ne som he kom tycke ja! Ingen brådska alls.. Jag är ju ung, ett tag till! hö...

Av Elin - 9 januari 2011 20:13

  Hon känner vinden efter ryggraden, frosten biter och hon springer för att rädda sitt liv.   Hon vill inte veta, hon vill inte höra. Hon vill inte tro att det är sant. 1,5 år har känslan funnits för någon annan. Tjejen har ödslat sekunder,...

Av Elin - 5 januari 2011 23:53

Jag kör en liten resume som alla andra också gjort i brist på annat.       1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Japp! Jag köpte mig en alldeles egen lägenhet. :)2. Höll du några av dina nyårslöften?Njae, jag minns inte om jag gav...

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?   Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag. Klockrent! 1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)     Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna ...

Av Elin - 29 november 2010 21:43

  En fjäril här, en fjäril där, lite sömnbrist och positivitet har väl ingen dött av?   När du hör det här ljudet *pling* vet du att det är dags att vända blad.         *PLING* ...

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards