Direktlänk till inlägg 18 februari 2008

Helgen som varit.. hahahaha

Av Elin - 18 februari 2008 13:51

Visst händer det att man överrumplas av omvärlden, hur andra människor för sig i sammhället och hur de beter sig framför allt! Men när händer det att man överraskar sig själv på ett negativt sätt?

Det har hänt, skandalöst! Jag funderar varför jag aldrig förändras, varför jag aldrig blir en bättre människa? Kommer jag alltid vara såhär? Det skrämmer mig att jag kastas in i saker

som jag egentligen inte alls var med på skulle hända.

Jag tänker inte säga att det är mot min vilja, för så är det inte, det är MOT sunt förnuft.

Mot folkvett och principala regler. Herre gud, varför?

Jaja, jag lär ju grunna lite mer på hur jag beter mig eftersom det är det enda jag gjort de senaste veckorna!

Helgen då? Den som just passerat?

Ja, herre gud, som de flesta kanske fattar så var jag mycket alkoholiserad i fredags.

Vi hamnade hlr och häpna hos tok-Janne med Svante och Magnus J.

Med på vår resa ( när jag skriver vår så innefattar det Ollan ) hade vi dubbelt upp av

Niklas, ena körde bil och andra mådde dåligt på vägen hem.

Jag säger bara NEW BIES, de kan inte dricka. Men Gullis har ju de bästa anlagen i världen

om han siktar på att bli en top noch party prisse. Där kan vi sncka miljö och arv. Labovs Tes.

Han är så söt så.

Vi kom hem halv jävla sex på morgonen och gjorde varma macks, åt dem och slocknade som

två små juleljus, jag kom inte ens ihåg att jag sa nattinuffsan till K, hon minns inte ens att jag var där.. Haha.

I lördags vart de PÅ´T igen, men inte utan att vi velat ( med vi menar jag - jag) om vi verkligen skulle dricka idag igen, men det sög i tarmen när klockan närmade sig melodifestivalen.

Dubbel N kom och höll mig, k, Carro och Sandra P sällis, stjärthakan kom en sväng också sen söp vi oss snygga och åkte till STAAADDEN med Hånke Hånk.

Fatta vilken bilfärd, att man inte fick cancer är ett under som vi rökte i den bilen! Haha.

Väl framme i stan så plittrades vårt crew, eliten gick på aveny och resten försvann.

Väl inne på aveny så spenderade jag o K feta stålar på 2 drinkar sen var det inte kul nåmer,

vi gick på THE PLACE TO BE, O´learys. Jag älskar det!

Vi sjöng Kareoke med killen som sjöng på Jessicas bröllop. Sen drack vi mer och mer och mer, träffade Mestadels Malin och hennes Syster Annika, de hade med sig Skallen.

Som vi förövrigt träffade överallt. Haha.

Jag -"Gud vad jag känner igen dig...."

Jag -"Men det är ju DU!!"

Jag -"Katarina, KOLLA! Det är ju han!"

Vi - "Jamen det är ju DUUUUUUUUUU, SKALLEN!!!"

Han- "Vadå skallen?"

Vi- "Jamen Skallen! Stort huvud, liten kropp!"

Haha, det var inte så jävla uppskattat hela tiden, men det var kul. Ingen skrattade förutom jag och Ollan. Huvudsaken är och kommer alltid vara, ATT VI HAR KUL.

Jag skrattade konstant från det att vi lämnade skit-Aveny tills vi kom hem.

Fast Ollan spydde bakom en bil innan vi skulle hem och va dryg mot personalen

på Shell select i Nacksta.. "Vad har ni för jävla UTBUD!?" haha

Ollan somnade i bilen och sov medöppen mun, jag satt och höll låda så att ingen annan skulle lägga märke till att hon dreglade, innan det var klart så låtsats sov jag med för att smälta in i omgivningen för första gången i mitt liv.

Söndagen var man fräschare än någonsin! Givetvis så vaknar man med en brun hand och undrar vart man blöder. Ollan hade också en brun hand fast hon sa att det inte var blod utan att hon smörjt in mig med stjärtsalva när jag sov.

Det bruna på våra händer var från Ollans nymålade säng men det fattade vi inte förän senare. DET var kul.

Dags att stänga av burken och kliva i skorna, tågresan och tidsresan är över.

På återseende Babes and Bitches!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 4 februari 2011 22:35


.. latsidan! Oj vad det hänt och inte hänt sedan sist. "Inte hänt" är kanske en tolkningsfråga också, med en negativ underton. Men ja, orka lalla på? Nepp! Vi tar ne som he kom tycke ja! Ingen brådska alls.. Jag är ju ung, ett tag till! hö...

Av Elin - 9 januari 2011 20:13

  Hon känner vinden efter ryggraden, frosten biter och hon springer för att rädda sitt liv.   Hon vill inte veta, hon vill inte höra. Hon vill inte tro att det är sant. 1,5 år har känslan funnits för någon annan. Tjejen har ödslat sekunder,...

Av Elin - 5 januari 2011 23:53

Jag kör en liten resume som alla andra också gjort i brist på annat.       1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?Japp! Jag köpte mig en alldeles egen lägenhet. :)2. Höll du några av dina nyårslöften?Njae, jag minns inte om jag gav...

Av Elin - 23 december 2010 22:58

Jaha, varför det undrar ni?   Jo, för att jag kammade hem ett nytt jobb idag. Klockrent! 1 plats fanns det så man kan säga att jag vann första pris! ;)     Just nu sitter jag hos mamma och poppar hennes spotify medan hon klipper klorna ...

Av Elin - 29 november 2010 21:43

  En fjäril här, en fjäril där, lite sömnbrist och positivitet har väl ingen dött av?   När du hör det här ljudet *pling* vet du att det är dags att vända blad.         *PLING* ...

Presentation

Omröstning

Du.. (och Jag)..
 känner mig sedan innan bloggen?
 känner mig inte alls?
 vet vem jag är men känner mig inte?
 läser här mer sällan än gångerna vi ses?
 läser bloggen av en slump?
 gillar mig inte men läser av nyfikenhet?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards